مشروح اخبار


» اطلاعیه سازمان حج وزیارت استان کهگیلویه وبویراحمد



حج زیارت طی اطلاعیه ای از هم استانی ها خواسته چنانچه متقاضی زیارت عتبات عالیه میباشند،لذابا عنایت به برنامه ریزیهای انجام شده ثبت نام از متقاضیان تشرف به عتبات عالیات از ساعت 9 صبح روز...

 به گزارش راک نیوز ؛ تصویری از اطلاعیه حج وزیارت استان کهگیلویه وبویراحمد به دفتر راک نیوز ارسال که به جهت اطلاع رسانی عیننا در ذیل آمده است : 
" دوره جدید ثبت نام عتبات عالیات عراق "

 با عنایت به برنامه ریزیهای انجام شده ثبت نام از متقاضیان تشرف به عتبات عالیات از ساعت 9 صبح روز شنبه مورخ 12/11/1392 آغاز و تا ساعت 24 روز سه شنبه مورخ 22/11/1392 ادامه می یابد . متقاضیان محترم میبایست با مراجعه به سایت اینترنتی به آدرس www.atabat.haj.ir در سامانه پیش ثبت نام عتبات نام نویسی و کد رهگیری دریافت نمایند .

روز پنج شنبه مورخ 24/11/1392 قرعه کشی بین متقاضیان انجام و نتیجه آن روزشنبه مورخ 26/11/ 1392 بر روی سامانه پیش ثبت نام عتبات عالیات قرار خواهد گرفت که متقاضیان محترم می توانند با مراجعه به سایت مذکور از نتیجه ثبت نام مطلع گردند .

تاریخ اعزام پذیرفته شدگان در فاصله زمانی 21/12/1392 لغایت 31/03/1393 با انتخاب خودشان و ثبت نام قطعی در کاروانها انجام خواهد شد.

                                           

 

 

                                                            " مدیریت حج و زیارت استان کهگیلویه و بویراحمد



تاریخ انتشار : 3 بهمن 1392, 07:18



» اخبار مرتبط:

  • پیش ثبت نام عتبات عالیات آغازشد.
  • پیش ثبت نام عتبات عالیات آغاز شد
  • پیش ثبت نام عتبات عالیات آغاز شد
  • پیش ثبت نام عتبات عالیات آغاز شد
  • پیش ثبت نام سفر به عتبات از پنجشنبه نهم آذر
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟