مشروح اخبار


» آبرسانی 6000 روستا با تانکر انجام می شود!



مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به مهیا نبودن زیرساخت های لازم برای آبرسانی در برخی مناطق گفت: در حال حاضر بیش از 6 هزار روستای کشور توسط تانکر آبرسانی می شود.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به مهیا نبودن زیرساخت های لازم برای آبرسانی در برخی مناطق گفت: در حال حاضر بیش از 6 هزار روستای کشور توسط تانکر آبرسانی می شود.
به گزارش راک نیوز از یاسوج ؛ حمید رضا جانباز در آیین معارفه مدیر عامل جدید شرکت های آب وفاضلاب شهری و روستایی استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان این مطلب افزود: با توجه به تامین اعتبار لازم در لایحه بودجه 93 و تصویب آن در کمیسیون تلفیق مشکل بسیاری از این روستا ها در سال آینده برطرف خواهد شد.
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، افزایش روزافزون انشعاب های غیرمجاز و هدرروی بالای آب ونیز کمبود منابع اعتباری را از سایر مشکلات فرا روی این صنعت برشمرد و گفت:رویکرد اساسی در وزارت نیرو و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشوراستفاده از ظرفیت بخش خصوصی و روش های نوین مالی برای اجرای طرح های نیمه تمام است.
جانباز، تصریح کرد: با توجه به این که فرآیند و مبنای تامین بودجه مصوب سالانه در بسیاری از شرکت ها و سازمان های دولتی بر اساس شاخص های سال های گذشته است ، برخی سازمان ها و شرکت ها از جمله صنعت آب و فاضلاب کشور تحت تاثیر این فرایند قرار می گیرند و با کاهش محسوس اعتبار مواجه می شوند.
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، توجه به نیروی انسانی کارآمد ، متخصص و با تجربه را یکی از مهمترین راهکارها و راهبردهای اساسی این شرکت برای حل مشکلات موجود بیان کرد.
وی افزود: پرداختن به مسائل سیاسی و حزبی همواره از آفت های اساسی در دستگاه های خدمات رسان از جمله صنعت آب و فاضلاب است.
جانباز ادامه داد: رویکرد دولت تدبیر و امید و وزارت نیرو بر اساس شایسته سالاری و استفاده از فناوری های روز دنیا در همه حوزه هاست.
گفتنی است، علی لدنی نژاد و فیض ا... پاسیار به ترتیب به عنوان مدیران عامل جدید شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی کهگیلویه وبویراحمد معرفی و از خدمات علی جان صادق پور و سجاد رستگار مدیران پیشین این شرکت ها تقدیر شد.



تاریخ انتشار : 10 بهمن 1392, 05:48



» اخبار مرتبط:

  • رئیس جدید آبفای گچساران معرفی شد
  • عزل دو مدیر اصولگرا از چرخه آبی کهگیلویه وبویراحمد
  • فاز نخست طرح آبرسانی دهدشت به بهره برداری رسید
  • 298 روستای استان کهگیلویه و بویراحمد فاقد آب آشامیدني است
  • 40 درصد شبکه‌های آب کهگیلویه و بویراحمد فرسوده است
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟