مشروح اخبار


» سبد کالای حمایتی دولت از فردا در کهگیلویه و بویراحمد توزیع خواهد شد



رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سبد کالای رایگان حمایتی دولت از فردا در فروشگاه های منتخب در سطح کهگیلویه و بویراحمد توزیع خواهد شد.رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: این سبد شامل ....

 

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد:سبد کالای حمایتی دولت از فردا در کهگیلویه و بویراحمد توزیع خواهد شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سبد کالای رایگان حمایتی دولت از فردا در فروشگاه های منتخب در سطح کهگیلویه و بویراحمد توزیع خواهد شد.

به گزارش  راک نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، داریوش دیودیده افزود: کلیه شاغلان ﻭ بازنشستگان دولت، کلیه شاغلان و بازنشستگان نیروهای مسلح، کلیه کارگران مشمول قانون کار و قانون تأمین اجتماعی، روزنامه نگاران، خبرنگاران و هنرمندان به تشخیص وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دانشجویان متأهل به تشخیص وزارتخانه‌ علوم، طلاب به تشخیص مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، سرپرستان خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی مشمول این طرح خواهند بود.

دیودیده با تاکید بر اینکه قبل از مراجعه به مراکز عرضه سبد حمایتی از مشمول بودن خود اطمینان حاصل نماید افزود: ارسال پیامک و فرستادن کدملی یه شماره 5000499، مراجعه به پایگاه اینترنتی سبد حمایتی دولت و وارد کردن کد ملی و همچنین از طریق تماس با درگاه اطلاع‌رسانی همراه اول به شماره #799* راههای آگاهی از مشمول بودن سبد حمایتی دولت است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: این سبد شامل 10 کیلوگرم برنج، 4 کیلوگرم مرغ، 24 عدد تخم مرغ، 2 بطری 810 میلی لیتری روغن و 800 ﮔﺮﻡ ﭘﻨﻴﺮ با ﺑﺴﺘﻪﺑﻨﺪی 400 گرمی خواهد بود و عاملین توزیع حق دریافت هیچ گونه وجه نقد در قبال تحویل آن نخواهند داشت.

وی در ادامه از عرضه این سبد کالا در 27 نقطه از استان خبر داد و افزود: فروشگاههای رفاه در شهرهای یاسوج، گچساران و دهدشت، اتکا در شهرهای یاسوج، گچساران و دهدشت ، امکان در شهرهای یاسوج، گچساران و دهدشت و تعاونی فرهنگیان در شهرهای یاسوج، گچساران و دهدشت، سی سخت، چرام، باشت، لنده، لیکک، قلعه رئیسی، مارگون و لوداب به عنوان مراکز عرضه این سبد حمایتی خواهند بود.

دیودیده با بیان اینکه هیچ گونه نگرانی در ارتباط با تامین کالاهای مورد نیاز وجود ندارد افزود: مشمولان این طرح تا پایان بهمن سالجاری جهت دریافت سبد خود فرصت دارند و در هنگام مراجعه به مراکز عرضه کارت ملی و عابر بانک حساب بانکی یارانه سرپرست خانوار را به همراه خود داشته باشند.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: دریافت سبد کالا در چندین مرحله امکان پذیر است و درصورت نبود بخشی از اقلام در مراجعات بعدی قابل دریافت خواهد بود.

ایشان ابراز داشت: با هماهنگی‌هایی که با تمام دستگاه‌های مربوطه انجام شد، مشمولان این طرح همپوشانی نخواهند داشت و خانوارهایی که دو یا چند نفر کارمند، یا کارگر دارند، یک سبد کالا خواهند گرفت.

وی از مردم استان خواست جهت دریافت سبد کالا خود به نزدیکترین مراکز محل زندگی خود مراجعه و درصورت داشتن سوال با سامانه 124 تماس بگیرند.



تاریخ انتشار : 12 بهمن 1392, 18:14



» اخبار مرتبط:

  • جزئیات توزیع مرحله اول سبد کالا
  • مردم کهگیلویه و بویراحمد فریب افراد سودجو را نخورند
  • خبری که برای کارمندان دلخوشی نمی آورد
  • نحوه توزیع "سبد کالای فرهنگیان"
  • اطلاعیه جدید درباره توزیع سبد کالا
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟