مشروح اخبار


» اطلاعیه حج و زیارت در خصوص نحوه ثبت نام و تشرف حج تمتع سال 1393



در بخشی از این اطلاعیه آمده : واجدان شرایط تشرف به حج تمتع امسال می توانند پس از اعلام اسامی مدیران ، از منازل خود و با استفاده از پایگاه اینترنتی...

 

" اطلاعیه حج و زیارت در خصوص نحوه ثبت نام و تشرف حج تمتع سال 1393 "

 

با استعانت از خداوند متعال و برنامه ریزی های انجام شده کلیه کسانیکه دارای قبض ودیعه گذاری علی الحساب حج تمتع تا تاریخ 20/10/1384 می باشند،می توانند از روز نوزدهم بهمن ماه سال جاری به کاروان مراجعه کنند که به این منظور مشخصات مدیر کاروان حج سال 1393 به همراه هزینه های مربوطه در استان در روز پانزدهم بهمن ماه از طریق روزنامه های کثیرالانتشارمحلی به چاپ خواهد رسید .

واجدان شرایط تشرف به حج تمتع امسال می توانند پس از اعلام اسامی مدیران ، از منازل خود و با استفاده از پایگاه اینترنتی www.haj93.haj.ir   کاروان و مدیر مورد نظر خود را انتخاب و یا با مراجعه به آدرس دفاتر زیارتی مدیر کاروان اعلام شده مربوطه در کاروان مورد نظر نام نویسی نمایند .

با عنایت به اینکه گذرنامه بین المللی انفرادی واجدین شرایط تشرف حداقل می بایست دارای اعتبار تا تاریخ 10/01/1394 باشد از کسانی که فاقد گذرنامه هستند و یا اعتبار گذرنامه آنان پایان پذیرفته درخواست           می شود در فرصت مناسب نسبت به دریافت و یا تمدید مهلت گذرنامه خود ( بصورت انفرادی ) اقدام نمایند .

ضمنا کلیه کسانی که قصد واگذاری قبوض ودیعه گذاری حج تمتع خود را به بستگان درجه یک ( پدر ، مادر ، همسر ،برادر ، خواهر ، فرزند ) دارند و یا قبلا واگذار نموده اند لیکن در سامانه جامع نقل و انتقال ثبت و طی مراحل ننموده اند می بایست قبل از فرا رسیدن روز ثبت نام مراتب انتقال را حتما در سامانه مذکور با مراجعه به  مدیریت حج وزیارت استان ( قبل یا بعد از تنظیم صلح نامه محضری ) ثبت و مراحل مربوطه را طی نمایند .

اطلاعیه تکمیلی و مشروح حج و زیارت در زمینه شرایط مشمولین تشرف به حج امسال و نحوه نام نویسی در کاروان ها در روز 15/11/1392 در روزنامه های محلی و پیرو اطلاعیه سازمان مرکزی که در تاریخ 9 /11/92 در روزنامه های کثیر الانتشار منتشر شده است به چاپ خواهد رسید .

 



تاریخ انتشار : 14 بهمن 1392, 00:36



» اخبار مرتبط:

  • اطلاعیه دوم دفترحج و زیارت استان
  • ثبت نام حج تمتع 92آغازشد
  • پیش ثبت نام عتبات عالیات آغاز شد
  • پیش ثبت نام عتبات عالیات آغاز شد
  • آغاز ثبت‌نام زائران حج سال 92
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟