مشروح اخبار


» دستگيري سارق‌ دراتاق خواب همسایه



 سارقی که در حین سرقت از یک ساختمان نیمه‌کاره توانسته بود از دست ماموران فرار کند، در اتاق خواب همسایه دستگیر شد.
دستگيري سارق‌ دراتاق خواب همسایه
بامداد روزسه‌شنبه حدود ساعت 3:30 دقیقه نگهبانی با تماس با فوریت‌های 110 از حضور سارقان حرفه‌ای در یک ساختمان نیمه کاره در محدوده بهارستان خبر داد. به دنبال این موضوع سریعا ماموران واحد گشت خودرویی کلانتری 109 بهارستان به محل وقوع جرم اعزام شدند و به محض ورود نگهبان ساختمان به آنان مراجعه کرده و اظهار داشت: سارقان در حال حاضر در طبقه سوم می‌باشند.
لذا ماموران وارد عمل شده و جهت دستگیری متهمان اقدام نمودند ولی این دو سارق جوان به محض مشاهده ماموران و با بی‌توجهی به هشدارهای پلیس اقدام به فرار نمودند.

در ادامه ماموران با شلیک سه تیر یکی از متهمان را دستگیر کردند، ولی متهم دوم از طریق پشت بام متواری شد. در نهایت ماموران که مطمئن بودند سارق فراری در یکی از خانه‌های مجاور ساختمان نیمه کاره پنهان شده است با اجازه مالکان این خانه‌ها اقدام به بازرسی از منازل کرده و پس از چندین دقیقه توانستند متهم را در اتاق خواب یکی از همسایه‌ها که افراد سالمندی بودند دستگیر کنند.

رئیس کلانتری 109 بهارستان گفت: پس از انتقال دو متهم به کلانتری در بررسی‌های اولیه مشخص شد این دو نفر از سارقان حرفه‌ای بوده و دارای چندین فقره سابقه نیز در این خصوص هستند.



تاریخ انتشار : 15 بهمن 1392, 15:59



» اخبار مرتبط:

  • 9 سارق حرفه ای در یاسوج دستگیر شدند
  • طلافروشی که خود سارق بود!
  • سارق دختران کوهنورد دستگیر شد+عکس
  • دستگیری پسران چندی از ثروتمندان
  • "ملخ" بازداشت شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟