مشروح اخبار


» ناامیدی کامل در پرسپولیس/کاروان پرسپولیس راهی شیراز می‌شود!



به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس علی پروین پس از حضور در تمرین 18 بهمن پرسپولیس با علی دایی و بازیکنان تیم به گفتگو پرداخت و پس از تصمیم سرخپوشان مبنی بر از سر گرفتن تمرینات ورزشگاه درفشی فر را ترک کرد.

پروین به هنگام خروج از ورزشگاه در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره جلسه با بازیکنان پرسپولیس اظهار کرد: قصد داشتم دو، سه روز پیش به تمرینات پرسپولیس بیایم اما به دلایلی نشد تا اینکه امروز به اینجا آمدم. بگذارید قصه پرسپولیس را برایتان بگویم. قرار بود که سه، چهار پیشکسوت به هیئت مدیره فعلی باشگاه اضافه شوند و باشگاه پرسپولیس به مدت 4 سال به پیشکسوتان واگذار شود.

وی افزود: قرار بود وزارت ورزش نیز سه، چهار میلیارد تومان به ما کمک کند تا ما بتوانیم بعد از مدت کوتاهی پول هایی نیز خودمان به باشگاه آورده و مشکلات را حل کنیم اما این طور نشد. بنده به دایی قول داده بودم دو، سه میلیارد از وزارت بگیریم و به تیم بدهیم، این گونه نشد از این پس هم تصمیم گرفتم قولی ندهم تا مشکلی پیش نیاید.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامه گفت: ما با دایی و بازیکنان صحبت کردیم. من به بازیکنان و سرمربی تیم حق می دهم این که مشکلاتی دارند و مشکلات آنان باید حل شود. بازیکنان هم تصمیم گرفتند به خاطر سرمربی تیمشان و به عشق هواداران بیایند و تمرین کنند. آنها تمرینات خود را از سر گرفتند. نه به خاطر من بلکه به خاطر هواداران. انشاءالله که بتوانند دل هوادارانشان را شاد کنند و با دست پر از شیراز برگردند و تصمیم خوبی بگیرند. ما هم تلاش می کنیم مشکلات حل شود ولی خوب می دانید که کار سخت است.

پروین درباره بحث بدهی های باشگاه پرسپولیس این گونه به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد: این تیم الان 14 میلیارد تومان تا پایان فصل مطالباتش می شود. بدهی های دیگری هم هست که فردا آقای عاشوری مسئول مالی باشگاه ریز آن را اعلام می کند. بدهی ها و مشکلات زیاد است.

پروین در حالی که در محاصره خبرنگاران قرار گرفته بود سعی می کرد با خنده از کنار برخی از سوالات گذشته و با آرامش به سوالات پاسخ دهد. وی در پایان درباره اینکه گفته می‌شود پرسپولیس 60 میلیارد بدهی دارد، گفت: فکر می‌کنم بدهی ها در همین حدود است.
 به گزارش خبرنگار ورزشی راک نیوز ؛ تیم فوتبال پرسپولیس در یکی از حساس‌ترین بازی‌های خود در چارچوب لیگ برتر روز یکشنبه در شیراز میهمان فجر است.

از همین‌رو بالاخره پس از حرف‌وحدیث‌های فراوان پرسپولیسی‌ ها بلیت سفر به شیراز را مهیا کردند و قرار است فردا در ۳ پرواز جداگانه وارد شیراز شوند.

کاروان اول قرمزپوشان ساعت ۱۳، کاروان دوم ساعت ۱۷ و کاروان سوم ساعت ۲۰ به سمت شیراز پرواز خواهند کرد. البته بازیکنان با یک پرواز به شیراز خواهند آمد.




تاریخ انتشار : 18 بهمن 1392, 21:34



» اخبار مرتبط:

  • حواشی تمرین پرسپولیس
  • کریمی فرودگاه مهرآباد را به هم ریخت
  • شوخی علی دایی با یک بانوی شیرازی
  • تقدیر باشگاه پرسپولیس از AFC
  • سمت جدید رویانیان در پرسپولیس پس از برکناری
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟