مشروح اخبار


» لکسوس مدافع استقلال دردسر آفرین شد!



مدافع استقلال معتقد است مالیات قرارداد فصل پیش را پرداخت کرده و این ماشین هم جزو همان قرارداد بوده، پس نباید مالیات این خودرو را پرداخت کند.

به گزارش راک نیوز، در ابتدای فصل بود که امیرحسین صادقی بابت قرارداد فصل قبل، خودروی لکسوس مدیرعامل را جای طلب خود برداشت.

خبری که خیلی زود رسانه‌ای شد و حتی عکس لکسوس فتح الله زاده در حالی که صادقی پشت فرمان آن نشسته بود، در رسانه‌ها منتشر شد. حالا همین رسانه‌ای شدن ماجرا گریبان صادقی را گرفته و حسابی او را به دردسر انداخته است.

ماجرا از این قرار است که اداره مالیات با استناد به اینکه این خودرو بخشی از قرارداد صادقی بود، برای این ماشین مالیات سنگین و قابل توجهی در نظر گرفته و همین نکته اعتراض امیرحسین صادقی را در پی داشته.

صادقی معتقد است مالیات قرارداد فصل پیش را پرداخت کرده و این ماشین هم جزو همان قرارداد بوده و جای مقداری از طلب پرداخت شده پس نباید مالیات این خودرو را پرداخت کند.

صحبت های صادقی منطقی به نظر می‌رسد اما مسئولان اداره مالیات هنوز آن را نپذیرفته‌اند و اعتقاد دارند که صادقی باید این مالیات را پرداخت کند.

مدافع استقلال نیز برای حل این مشکل دست به دامان فتح الله زاده شده تا مدیرعامل استقلال شخصا در این موضوع دخالت کند تا این سوءتفاهم برطرف شود.

قانون




تاریخ انتشار : 24 بهمن 1392, 07:35



» اخبار مرتبط:

  • فرهاد مجیدی رسما استقلالی شد
  • یک کلاهبرداری ۴۰ میلیونی دیگر از «رضا صادقی»
  • رضا صادقی پدر شد+عکس
  • هافبک پرسپولیس در استقلال
  • تکذیب صحبت‌ های جنجالی رضا صادقی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟