مشروح اخبار


» رفع 4 مشکل ترافیکی در بخش موگرمون



 بخشدار موگرمون خواستار شد رفع 4 مشکل ترافیکی در بخش موگرمون

بخشدار موگرمون با اشاره به اهمیت رسیدگی به مسائل ترافیکی در سطح شهر و روستا، گفت: در بخش موگرمون چهار مشکل ترافیکی وجود داشته که باید در اسرع وقت برطرف شود.

خبرگزاری فارس: رفع 4 مشکل ترافیکی در بخش موگرمون

به گزارش راک نیوز  از لنده، عادل مرادی عصر امروز در جلسه شورای ترافیک شهرستان لنده با اشاره به عدم زیر ساخت‌های ترافیکی در بخش موگرمون، گفت: با توجه به تازه تأسیس بودن بخشداری و عدم راه‌اندازی ادارات در بخش موگرمون می‌طلبد شورای ترافیک شهرستان لنده در خصوص حل مشکلات ترافیکی در این بخش اقدامات لازم را انجام دهد.

بخشدار موگرمون یادآور شد: چهار مشکل ترافیکی اساسی در بخش موگرمون وجود داشته که تا کنون تصادفات متعددی را در این بخش رقم زده است.

مرادی افزود: یکی از مهم‌ترین مشکلات بخش موگرمون عبور جاده‌ بین بخشی از وسط روستا ی دم تنگ بوده که با توجه به عدم رعایت حریم قانونی جاده در گذشته خطرات و آسیب‌های بسیاری را به همراه داشته و اقدام اساسی در جهت رعایت اصول  و مقررات ترافیکی انجام شود.

وی در ادامه به گردشگرپذیر بودن بخش موگرمون اشاره کرد و متذکر شد: بخش موگرمون سالانه در ایام عید و تابستان بیش از ده‌ها هزار گردشگر را به زیبایی‌های خود جذب می‌کند، ولی وجود جاده‌های خطرناک بدون حفاظ (گار دریل) مخاطراتی را برای مسافران و گردشگران به همراه دارد که باید در اسرع وقت نسبت به نصب گارد ریل و حفاظ اقدام مناسبی انجام گیرد.

بخشدار موگرمون به عدم نصب تابلوی راهنمایی و سرعت گیر در جاده‌های این بخش اشاره کرد و اذعان داشت: با توجه به خطرات جاده‌ای و کوهستانی بودن جاده‌ها نصب علائم راهنمایی و سرعت‌گیر در بسیاری از نقاط جاده‌های این بخش ضروری است ؛ اداره راه و شهرسازی در گذشته بیش از 70 تابلو نصب کرده بود که متأسفانه تعدادی زیادی از آن‌ها توسط افراد ناشناس به سرقت رفته است.فارس




تاریخ انتشار : 28 بهمن 1392, 06:26



» اخبار مرتبط:

  • موگرمون بخش شد ،لنده شهرستان
  • عامل تخریب پل های روستایی درلنده مشخص شد +عکس
  • نشست های مسئولین بخش چاروسا با معتمدین بخش
  • سبزه هفت‌سین خانواده‌هایی که با روبانی سیاه گره زده شد
  • سخنرانی بزرگواری در لنده برای دقایقی قطع شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟