مشروح اخبار


» خودسوزی یک کهگیلویه وبویراحمدی در مقابل وزارت نفت!



یکی از کارکنان بازنشسته شرکت نفت گچساران در مقابل وزارت نفت اقدام به خودسوزی کرد.

وی که ۵۸ سال دارد از جانبازان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران بوده است که به دلایل نامعلوم دست به این اقدام زده است. نام و...

 یکی از کارکنان بازنشسته شرکت نفت گچساران در مقابل وزارت نفت اقدام به خودسوزی کرد.

 به گزارش راک نیوز ؛ وی که ۵۸ سال دارد از جانبازان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران بوده است که به دلایل نامعلوم دست به این اقدام زده است. نام وی م.ح است. وی برادر شهید است.

وی پس از ورود رئیس‌جمهور به ساختمان وزارت نفت اقدام به خودسوزی کرد که بلافاصله با آمبولانس عازم بیمارستان نفت شد.

بر اساس این گزارش گفته می‌شود وی ۵۵ درصد سوختگی دارد و احتمالا به زودی برای ادامه درمان به یکی از بیمارستان‌های تخصصی منتقل خواهد شد.

این گزارش حاکی است رئیس‌جمهور صبح امروز به منظور بازدید و سخنرانی در جمع کارکنان و مدیران ارشد صنعت نفت به وزارت نفت رفته است.

خودسوزی ارتباطی با حضور روحانی ندارد

یک منبع آگاه در ریاست جمهوری ضمن تایید خبر خودسوزی فردی در مقابل وزارت نفت گفت:خود سوزی این فرد ارتباطی با حضور رییس جمهور در وزارت نفت نداشته و زمانی اتفاق افتاده که رییس جمهور محوطه وزارت نفت را ترک کرده بود.

اکبر نعمت اللهی سخن گوی وزارت نفت در خصوص انتشار خبری مبنی بر خودسوزی یکی از کارکنان وزارتخانه اظهار داشت  امروز پس از بازدید و  خروج رئیس  جمهور از وزارتخانه یکی از کارکنان در محوطه خروجی ساختمان اقدام به خودسوزی کرد.

وی خاطر نشان کرد: کارکنان به محض مشاهده خودسوزی فرد یاد شده وی را به بیمارستان منتقل کرده و در حال حاضر وضعیت جسمانی  این شخص مساعد است.

گفتنی است در همین رابطه یک منبع آگاه در ریاست جمهوری ضمن تایید این خبر گفته:خود سوزی این فرد ارتباطی با حضور رییس جمهور در وزارت نفت نداشته و زمانی اتفاق افتاده که رییس جمهور محوطه وزارت نفت را ترک کرده بود.

وی افزود:در حالیکه این اتفاق کاملا درون سازمانی بوده عده‌ای قصد دارند تا موضوع را به حضور رییس جمهور ارتباط دهند.

علت خودسوزی

گفته می شود این فرد بازنشسته وزارت نفت بوده است و وزارت نفت تصمیم داشت که خانه های سازمانی بازنشستگان را پس بگیرد. حتی بازنشستگان در این زمینه اعتراضاتی نیز کرده بودند ولی با این وجود باز هم اقدامی از سوی وزارت نفت صورت نمی گیرد.

خوشبختانه با تلاش های حراست مستقر در درب ورودی وزارت نفت این فرد زنده می ماند.

این درحالی است توئییتر روحانی طی مطلبی از انگیزه خودسوزی اظهار بی اطلاعی کرد و نوشت: هنوز انگیزه فردی که در جریان بازدید رییس جمهور از وزرات نفت خودسوزی کرده است، معلوم نیست، اما فرد یاد شده در حال حاضر تحت مداوا است و مسوولان وزارت نفت نیز پی‌گیر مساله درمان وی و دلایل این اقدام او هستند.



تاریخ انتشار : 29 بهمن 1392, 02:19



» اخبار مرتبط:

  • پایان تلخ خودسوزی کارمندگچسارنی در جلوی وزارت نفت
  • گزارش وزیر نفت از خودسوزی کارمندگچسارانی در جلوی وزات خانه!
  • مدیرعامل جدید شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران معرفی شد
  • مدیر تولید و عملیات شرکت نفت و گاز پارس منصوب شد
  • گزینه تصدی وزارت کشور در دولت روحانی کیست!؟
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟