مشروح اخبار


» انگیزه شخصی در قتل خواهر دادستان اسبق انقلاب



دلیل قتل خواهر دادستان اسبق انقلاب انگیزه شخصی اعلام شد.
سردار احمدرضا رادان، جانشین فرمانده نیروی انتظامی در این‌باره گفت: پس از اطلاع‌دادن قتل خواهر شهید لاجوردی به پلیس، تحقیقات همه‌جانبه‌ای در این زمینه آغاز شد و ماموران موفق شدند عامل این جنایت را دستگیر کنند.
وی افزود: متهم دستگیرشده در بازجویی‌ها به ارتکاب این جنایت اعتراف کرد و گفت انگیزه او از قتل غیرسیاسی بود.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: تحقیقات از متهم دستگیرشده همچنان ادامه دارد. در همین حال یک مقام امنیتی استان تهران نیز به فارس گفت: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد قتل خواهر شهید لاجوردی مساله شخصی بوده و ترور در کار نبوده است با این وجود حسین لاجوردی، فرزند شهید لاجوردی در این‌باره به فارس گفت: خواهر شهید لاجوردی مرگ مشکوکی داشت که مسوولان امنیتی و انتظامی در حال پیگیری آن هستند.
وی درباره جزییات این حادثه نیز گفت: مسوولان جنازه وی را روز سه‌شنبه پیدا کردند و در حالی که ایشان در تهران ساکن بود اما پیکر وی را به دماوند منتقل کرده بودند.
لاجوردی درباره انگیزه قاتلان و علل انجام این قتل نیز اظهار کرد: مسوولان اطلاعاتی و امنیتی در حال پیگیری هستند اما هنوز ما در جریان جزییات آن نیستیم تا مسایل برای خودمان محرز شود. فرزند شهید لاجوردی در پاسخ به سوالی درباره زمان نهایی‌شدن پیگیری این پرونده گفت: این موضوع به این بستگی دارد که مسوولان اطلاعاتی و انتظامی چه زمانی به سرنخ‌ها برسند.
وی با بیان اینکه خواهر شهید لاجوردی 70سال سن داشت، خاطرنشان کرد: او دارای موقعیت اجتماعی مطلوب و استاد بود. همیشه در منزلش باز بود و کلاس‌های مختلف دینی و مذهبی در آنجا برگزار می‌شد.
لاجوردی ادامه داد: این اتفاق هم روز دوشنبه هفته پیش یکی، دوساعت بعد از اتمام کلاسی که در منزل برگزار شده بود، رخ داده و به همین دلیل پیگیری‌های لازم برای مشخص‌شدن مساله در حال انجام است.



تاریخ انتشار : 3 اسفند 1392, 10:02



» اخبار مرتبط:

  • قتل خواهر با انگیزه نامشخص
  • دستگیری قاتل معاون وزیر صنعت
  • سوء ظن برادر به خواهر، به قتل خواهر منجر شد
  • سناریوی 2 برادر برای قتل خواهرشان
  • حادثه ای تلخ/ یارانه قربانی گرفت!
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟