مشروح اخبار


» تودیع ومعارفه فرماندار قدیم وجدید شهرستان چرام +حواشی



حجت الاسلام طزری در ادامه سخنان خود فرماندار جدید را خطاب قرار داد و بیان کرد: فرمانداری نباید پاتوق جریانها وافراد خاصی شود که این سخنان انتقاد جمعی از نیروهای اصلاح طلب رادربر داشت.


علیرغم کمبود بودجه و تنگناهای اقتصادی اجازه ندادیم امورات جاری درشهر چرام دچار خلل گردد.
 مراسم تودیع و معارفه فرماندارن قدیم و جدید شهرستان چرام برگزار شد.

به گزارش (محسن تباری )خبرنگار راک نیوز ؛  در این آئین معاون سیاسی امنیتی استاندار، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری و برخی از مردم و مسئولان شهرستان چرام نیز حضور داشتند.

در ابتدای مراسم امام جمعه چرام بابیان اینکه مسئولیت درنظام جمهوری اسلامی بانظام‌های غربی تفاوت دارد افزود: درنظام جمهوری اسلامی اصالت مسئولیت در خدمت است ودرنظام‌های غربی اصالت مسئولیت در قدرت‌طلبی است وبه همین خاطر امروزه نظام‌های غربی به چنین مصیبتی گرفتار هستند.

حجت الاسلام طزری در ادامه سخنان خود فرماندار جدید را خطاب قرار داد و بیان کرد: فرمانداری نباید پاتوق جریانها وافراد خاصی شود که این سخنان انتقاد جمعی از نیروهای اصلاح طلب رادربر داشت.

درادامه این آئین فتاح محمدی معاون سیاسی امنیتی استاندار با بیان ویژگی‌های شخصیتی آقای نیکروز، وی را فردی عملیاتی و مدیری پای‌کار معرفی نموده و از خدمات ایشان در زمان تصدی امور فرمانداری شهرستان چرام تقدیرو تشکر کرد.

محمدی درادامه صحبت‌های خود فتاح‌پور را شخصی جوان، پر انرژی و تحصیل‌کرده خواند و افزود: امیدوارم آقای فتاح پور بتواند ازظرفیت‌های شهرستان در عرصه‌های مختلف به خوبی استفاده کند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های چشمگیر و عملکرد مطلوب فرماندار سابق چرام، اظهار امیدواری کرد که فرماندار جدید بتواند بستر را برای سرعت‌بخشی به توسعه همه جانبه و توسعه پایدار شهرستان چرام ایجاد کند.

علیرضا نیکروز فرماندار سابق چرام با ارایه گزارشی از عملکرد 21ماهه خود درشهرستان چرام بیان داشت: علیرغم کمبود بودجه و تنگناهای اقتصادی اجازه ندادیم امورات جاری درشهر چرام دچار خلل گردد.

در ادامه این مراسم، ابراهیم فتاحی‌پور، فرماندار چرام با بیان اینکه هر نظام سیاسی متناسب با شرایط داخلی و چشم‌انداز بین‌المللی راهکاری را برای خود ترسیم می‌کند، اظهار کرد: در حال حاضر نظام سیاسی ما بهترین رویکرد اعتدال را ترسیم کرده است که شاخص‌هایی دارد که مهمترین آن حذف افراط‌ ها و تفریط‌ ها است.













تاریخ انتشار : 19 اسفند 1392, 00:38



» اخبار مرتبط:

  • مراسم تشییع امام جمعه سابق گچساران آغاز شد
  • شهر باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد لرزید.
  • تصاویر/ شیطنت‌های دختر ظریف
  • امام جمعه اسبق گچساران درگذشت + زمان برگزاری مراسم تشییع
  • مجلس در برابر جریان خزنده ضدفرهنگی کوتاه نمی‌آید
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود