مشروح اخبار


» رئیس جدید بیمارستان تخصصی مهر برازجان معرفی شد



مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر عصر دیروز در این آیین اظهار داشت: توجه به سلامت شهروندان امری لازم و ضروری است و همه باید در این مسیر اهتمام ورزند.

ابراهیم پورحکیمی افزود: سلامت چیزی فراتر از بیمار نبودن است و فردی سالم بشمار می‌رود که از لحاظ جسمی، روانی و اجتماعی با آرامش زندگی کند.

وی اضافه کرد: سازمان تامین اجتماعی در امر بهبود خدمات درمانی تلاش‌های بسیار خوبی انجام داده و تاکنون به موفقیت‌های قابل توجهی نیز رسیده‌ایم.

این مسئول با اشاره به اهمیت بیمارستان مهر برازجان خاطرنشان کرد: بیمارستان تک تخصصی زنان و زایمان مهر برازجان به عنوان دومین درمانگاه سازمان تامین اجتماعی در سال 72 راه‌اندازی شد که امروز با ظرفیت کامل در حال خدمت‌رسانی است.

پورحکیمی گفت: این مرکز درمانی فضا و زیرساخت‌های لازم برای افزایش میزان و نوع خدمات درمانی را دارد که نیاز است تجهیزات آن فراهم شود. 

معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری دشتستان نیز اظهار داشت: دشتستان دارای جمعیت بسیار زیادی است و باید در ارائه خدمات بهداشتی درمانی به مردم اهتمام خاصی داشته باشیم.

ابراهیم مهتدی با بیان اینکه پزشکان و کادر درمانی و بهداشتی نخبگان جامعه هستند که خدمات آنها در عرصه‌های مختلف مشهود است، تاکید کرد: بدون تردید حفظ سلامت انسان‌ها و نجات جان افراد ارزشی است که اجر آن را جز خدا کسی نمی‌داند. 

در این آیین با تجلیل از خدمات دکتر زهرا نویدی‌فرد(رئیس سابق بیمارستان مهر برازجان)، دکتر یلدا دارابی به عنوان سرپرست بیمارستان مهر برازجان معرفی شد




تاریخ انتشار : 22 اسفند 1392, 00:20



» اخبار مرتبط:

  • شهر باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد لرزید.
  • خواب رزمنده در خیبر+عکس
  • مراسم تشییع امام جمعه سابق گچساران آغاز شد
  • اجرای جشنواره بازی‌های بومی، محلی در دهدشت+عکس
  • فاطمه معتمدآریا عزادار شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟