مشروح اخبار


» خاله خورزو بازی درعملکرد یک اداره دادفرماندارکهگیلویه را در آورد!



جعفری هم‌چنین خواستار تعامل مدیران دستگاه‌های خدمات رسان با آموزش و پرورش در تأمین آب و برق مدارس شد و گفت: آموزش و پرورش در قبال ارائه خدمات با اولین سرانه پرداخت آب‌بها و هزینه برق مدارس را در اولویت قرار دهد. 

ابراهیم جعفری  در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان با بیان اینکه این شورا عملکرد خوبی در طول سال داشته است، اظهار داشت: اینکه چرا در ارزیابی استانی کهگیلویه مقام اول را کسب نکرد جای تأمل دارد.

فرماندار کهگیلویه از وضعیت نابسامان اغذیه فروشی‌های غیر مجاز در جلوی مدارس ابراز نگرانی کرد و افزود: شبکه بهداشت و درمان شهرستان موظف است بر مراکز توزیع مواد غذایی در سطح مدارس به صورت ویژه نظارت داشته باشد.

جعفری با بیان اینکه شبکه بهداشت در جمع‌آوری سمبوسه فروشی‌های غیر مجاز در سطح شهر کوتاهی داشته است، ابراز داشت: متولیان امر توانایی جمع‌آوری چهار واحد توزیع سمبوسه در میدان شهر دهدشت را ندارند و سمبوسه‌فروش‌ها هر روز از این سمت خیابان به سمت دیگر نقل مکان می‌کنند.

فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: اگر توزیع این نوع اغذیه با وضعیت موجود برای سلامتی ضرری ندارد شفاف به مردم بگویند ضرر ندارد و اگر ضرر دارد چرا در جمع‌آوری آن‌ها خاله خورزو بازی در می‌آورید.

جعفری در ادامه تأکید کرد: شبکه بهداشت و درمان متولی این کار است و جمع‌آوری اغذیه دست فروش و غیر مجاز در شرح وظایف این مرکز آورده شده است؛ ولی کوتاهی می‌کنند.

این مسئول با اشاره به رواج فروش سمبوسه در جلوی مدارس و اینکه اگر دانش‌آموزی با خوردن سمبوسه غیر بهداشتی مریض شود چه کسی جوابگوست ابراز داشت: شبکه بهداشت با سهل‌انگاری خود در جلوگیری از توزیع سمبوسه‌های غیرمجاز با جان دانش‌آموزان بازی می‌کند.

جعفری برگزاری جلسات متعدد را به خاطر بالا رفتن شمار جلسات ندانست و افزود: باید به مصوبات جلسات پایبند باشیم.

رئیس شورای سلامت کهگیلویه با بیان اینکه چند نفر سمبوسه فروشی با دور زدن دولت کار خود را به صورت غیر مجاز انجام می‌دهند بر پیگیری ویژه شبکه بهداشت و درمان شهرستان نسبت به جمع‌آوری دست‌فروشی‌های اغذیه و سمبوسه‌فروشی‌های غیر مجاز در سطح شهر و جلوی مدارس تأکید کرد.

جعفری هم‌چنین خواستار تعامل مدیران دستگاه‌های خدمات رسان با آموزش و پرورش در تأمین آب و برق مدارس شد و گفت: آموزش و پرورش در قبال ارائه خدمات با اولین سرانه پرداخت آب‌بها و هزینه برق مدارس را در اولویت قرار دهد.



تاریخ انتشار : 22 اسفند 1392, 00:36



» اخبار مرتبط:

  • اجرای جشنواره بازی‌های بومی، محلی در دهدشت+عکس
  • شهر باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد لرزید.
  • در سفر خارجی نوروزی مقصد مهم نیست؛ عشق مهم است
  • مراسم تشییع امام جمعه سابق گچساران آغاز شد
  • خواب رزمنده در خیبر+عکس
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟