مشروح اخبار


» اتاق فکر مشترک صدا و سیما و محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد تشکیل می‌شود



فریدون همتیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی در حوزه محیط زیست اظهار کرد: با توجه به حساسیت مسائل زیست‌محیطی باید برنامه‌سازی و تهیه برنامه‌های مرتبط با محیط زیست با دقت هرچه بیشتر انجام شود.

رئیس اداره آموزش محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد رسانه‌های تصویری را مهم‌ترین رسانه‌ها از نظر اشاعه مسائل زیست‌محیطی عنوان کرد و افزود: با توجه به گستردگی مخاطبان این رسانه ‌باید برنامه‌هایی که در این رسانه تهیه می‌شود هرچه بیشتر مردم را به اهمیت محیط زیست آشنا کند.

همتیان تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع، نشست هم‌اندیشی بین مدیرکل صدا و سیمای استان و مدیرکل محیط زیست با حضور جمعی از کارشناسان این دو دستگاه برگزار شد تا در مورد وضعیت برنامه‌های تهیه شده در صدا و سیما و نیز برنامه‌هایی که قرار است در این رابطه تهیه شوند، همفکری بیشتری انجام شود.

وی با تقدیر از رویکرد مدیرکل صدا و سیما در ارتباط با اهمیت دادن به مباحث مربوط به محیط زیست اذعان داشت: تلاش وی برای تشکیل و راه‌اندازی اتاق فکر مشترک صدا و سیما و محیط زیست جای تقدیر دارد.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: تشکیل اتاق فکر مشترک صدا و سیما و محیط زیست به عنوان یک نقطه عطف محسوب می‌شود و امیدواریم که با تعامل هرچه بیشتر این دو دستگاه، هرچه زودتر به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

وی بیان اینکه در سال‌های اخیر سازمان حفاظت محیط زیست اقدام به ترویج مسائل زیست محیطی و اشاعه فرهنگ حفاظت از محیط زیست به روش فرهنگ‌سازی عمومی کرده است، تصریح کرد: اجرای طرح محیط‌یار یکی از اقداماتی است که در راستای فرهنگ‌سازی عمومی و حفاظت از محیط زیست انجام گرفته است.

همتیان با اشاره به محیط زیست غنی کهگیلویه و بویراحمد به خصوص در زمینه گونه‌های جانوری و گیاهی ابراز داشت: با معرفی و البته حفاظت و صیانت از این نعمت‌های خدادادی می‌توان به رشد و توسعه استان در زمینه اکوتوریسم کمک شایانی کرد.




تاریخ انتشار : 24 اسفند 1392, 07:13



» اخبار مرتبط:

  • شهر باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد لرزید.
  • خواب رزمنده در خیبر+عکس
  • در سفر خارجی نوروزی مقصد مهم نیست؛ عشق مهم است
  • بارش باران گل‌آلود در شیراز!
  • مراسم تشییع امام جمعه سابق گچساران آغاز شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟