مشروح اخبار


» برگزاری کلاس مربیگری آمادگی جسمانی درجه ۳ بانوان در دهدشت



رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه از برگزاری کلاس مربیگری آمادگی جسمانی درجه ۳ بانوان در دهدشت خبر داد و گفت: این کلاس به مدت ۶روز در دهدشت برگزار می شود.

 


رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه از برگزاری کلاس مربیگری آمادگی جسمانی درجه ۳ بانوان در دهدشت خبر داد و گفت: این کلاس به مدت ۶روز در دهدشت برگزار می شود.

 

به گزارش راک نیوز ؛سید مسیح موسوی در گفت و گو با خبرنگاران در دهدشت، اظهار کرد: یک دوره کلاس مربیگری آمادگی جسمانی درجه 3ویژه بانوان در دهدشت برگزار می شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه بیان کرد: این دوره از 20 تا 25اسفندماه به مدت 6روز در سالن شهید باهنر دهدشت برگزار می شود.

موسوی عنوان کرد: این دوره آموزشی به صورت عملی وتئوری زیر نظر  مریم رمضانی از مدرسین رسمی فدراسیون ورزش های همگانی در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: این کلاس با همکاری اداره ورزش وجوانان شهرستان  وزیر نظر هیأت همگانی شهرستان کهگیلویه وبا  حضور بیش از 30 نفر از استانهای فارس ، خوزستان وکهگیلویه وبویراحمد در دهدشت صورت می گیرد.

 رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه با بیان اینکه بانوان این شهرستان در زمینه ورزش حرف های زیادی برای گفتن دارند خواستار توجه مسئولان به ورزش بانوان این شهرستان شد.

موسوی بااشاره به اینکه بانوان نیمی از جمعیت یک جامعه را تشکیل می دهند،تأکید کرد: توجه و ارتقاء کیفی ارائه خدمات در ورزش بانوان در به وجود آوردن یک جامعه سالم با فرزندانی با نشاط و سالم نقش به سزایی دارد.

وی ابراز کرد: در پایان دوره به قبول شدگان در آزمون های تئوری وعملی،گواهینامه مربیگری درجه 3 آمادگی جسمانی اعطا می شود.

 



تاریخ انتشار : 25 اسفند 1392, 08:22



» اخبار مرتبط:

  • کلاس مربیگری درجه 3 شنا ویژه آقایان در یاسوج برگزار میگردد
  • کلاس داوری درجه 3 شنای بانوان استان کهگیلویه وبویراحمد در گچساران برگزار گردید
  • مهم‌ترین مشکل درورزش فوتبال استان نبود اسپانسر میباشد/دربررسی دستاوردهای فوتبال مطرح شد
  • خبر ورزشی /کهگیلویه وبویراحمد
  • کلاس مربیگری سطح یک فوتسال بانوان دریاسوج
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟