مشروح اخبار


» چهارشنبه سوری بدون حادثه



همکاری مشترک ستادمدیریت بحران و آموزش و پرورش منطقه9                                             چهارشنبه سوری بدون حادثه   

در پی نشست مشترک ستادمدیریت بحران  با مدیران و دانش آموزان سطح منطقه9 راه های همکاری جهت برگزاری چهارشنبه سوری آخر سال بصورت ایمن بررسی شد.

مقارن ظهر امروز نشست کارشناسانه ای باحضور مسئولان آموزش و پرورش و ستادمدیریت بحران منطقه 9بمنظور بررسی  راهکارهای چهارشنبه سوری ایمن برگزار شد.

عباس خسروی جانشین شهردارودبیرستاد مدیریت بحران منطقه9 با اعلام خبر فوق گفت دراین نشست باتاکید بر آگاه سازی قشر دانش آموزان از خطرات غیرقابل جبران حوادث چهارشنبه سوری از جمله قطع اعضای شهروندان، آمارهای تکان دهنده ای از مصدومان حوادث چهارشنبه سوری آخرسال در این جلسه بیان گردید.

بنابه پیشنهاد ستاد مدیریت بحران منطقه9 شهرداری تهران و موافقت آموزش و پرورش بر همراهی دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی در رعایت نکات ایمنی دستاورد مناسبی برای پیشگیری از وقوع حوادث غیر مترقبه سطح محلات تاکید شد.  

خسروی سپس افزود با توزیع ویژه نامه در بین دانش آموزان و  بورشورهای که حاوی عکس های مجروحین چهارشنبه سوری است، مربیان و معلمین وظیفه اخلاق حرفه ای در صیانت از جان فرزندان این آب و خاک را بجا می آورند.

در نشست مشترک آموزش و پرورش و ستاد مدیریت بحران منطقه9 که با حضور یکصد تن از دانش آموزان تشکیل شد فیلم و اسلایدهای مستند از حوادث ناگوار چهارشنبه سوری سالهای گذشته و مصاحبه با مصدومین به اتفاق خانواده یشان  که حکایت از ندامت در انجام  رفتار ماجراجویانه شان داشت برای حاضرین پخش شد.




تاریخ انتشار : 27 اسفند 1392, 07:53



» اخبار مرتبط:

  • بازدید کننده گرامی ؛
  • رحمتی سوژه "ياهو" شد!+عکس
  • حضور یک دختر جوان در تمرین پرسپولیس +تصویر
  • خودسوزی یک دختر جوان20ساله + عکس
  • فاطمه معتمدآریا عزادار شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟