مشروح اخبار


» با حضور مسئولان و مردم و در آستانه نوروز:اجرای طرح "پاک وپیک" دردیشموک+عکس



شهردار دیشموک پیش از ظهر دیروز در مراسم طرح پاک و پیک شهر دیشموک که با حضور مسئولان شهر و همچنین شورای اداری و دانش‌آموزان برگزار شد، با بیان این‌که این فرصت مناسبی برای نظافت و رسیدگی به وضعیت بهداشتی شهر و همچنین برای استقبال از سال جدید است، اظهار کرد: 


شهردار دیشموک پیش از ظهر دیروز در مراسم طرح پاک و پیک شهر دیشموک که با حضور مسئولان شهر و همچنین شورای اداری و دانش‌آموزان برگزار شد، با بیان این‌که این فرصت مناسبی برای نظافت و رسیدگی به وضعیت بهداشتی شهر و همچنین برای استقبال از سال جدید است، اظهار کرد: همه موظف به فراهم کردن زمینه مناسب برای استقبال از مهمانان نوروزی هستیم.

جبار روشن افزود: دیشموک ظرفیت‌های کافی برای پذیرایی از مهمانان نوروزی را دارد و اکنون باید به کمک مردم در تمیز کردن شهر خود برای رفاه حال مسافران و گردشگران بکوشیم.

خبرگزاری فارس: طرح «پاک و پیک» در دیشموک اجرا شد

این مسئول افزود: با توجه به این‌که ستاد تسهیلات نوروزی آمادگی خود را از استقبال میهمانان نوروزی اعلام داشته، و از آن به عنوان ستاد هماهنگی خدمات سفر یاد ‌شده، برای استقبال از میهمانان و گردشگران نوروزی در شهر دیشموک اقدام به نظافت و اجرای طرح پاک و پیک کرده‌ایم.

وی افزود: یکی از موارد قابل توجه در اجرای این طرح را می‌توان حضور و مشارکت عمومی مردم به خصوص دانش‌آموزان و معلمان دانست که این خود به فرهنگ‌سازی پاکیزگی در محیط عمومی کمک فراوانی خواهد کرد



تاریخ انتشار : 29 اسفند 1392, 02:08



» اخبار مرتبط:

  • اجرای جشنواره بازی‌های بومی، محلی در دهدشت+عکس
  • مراسم تشییع امام جمعه سابق گچساران آغاز شد
  • مشکلات دست و پاگیر سه‌گانه در حوزه پژوهش/60 طرح پژوهشی استان اجرایی می‌شوند
  • خواب رزمنده در خیبر+عکس
  • شهر باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد لرزید.
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟