مشروح اخبار


» پس از گروگاتگیری ،شرور مسلح در گچساران به دام پلیس افتاد



در یک عملیات غافلگیر کننده یک شرور مسلح در گچساران به دام پلیس افتاد. فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گچساران صبح دوشنبه در این خصوص به خبرنگاران گفت: شرور مسلحی که در روستای ...


در یک عملیات غافلگیر کننده یک شرور مسلح در گچساران به دام پلیس افتاد.

به گزارش پایگاه خبری راک نیوز؛ فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گچساران صبح دوشنبه در این خصوص به خبرنگاران گفت: شرور مسلحی که در روستای چهاربیشه این شهرستان پنهان شده بود با هوشیاری مردم و اقدام به موقع پلیس بامداد دوشنبه دستگیر شد.

سرهنگ علی کرم بازیان افزود: این شرور مسلح پس از اینکه تحت تعقیب پلیس قرار گرفت اقدام به تیراندازی کرد و با پناه گرفتن در یکی از منازل روستا اقدام به گروگان گرفتن فردی که برای مذاکره با وی رفته بود، کرد.

بازیان اظهار داشت: ماموران نیروی انتظامی شهرستان گچساران در مدت زمان کوتاهی در یک عملیات پلیسی موفق شدند فرد مذکور را دستگیر و گروگان را آزاد کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با بیان اینکه فرد مذکور دارای اتهامات و سوابقی چون شرارت، تعدی به ماموران پلیس، سرقت مسلحانه و خرید، فروش و حمل سلاح‌های غیرمجاز است، خاطرنشان کرد: در عملیات پلیسی بامداد امروز، یک قبضه اسلحه کمری و تعدادی فشنگ از متهم کشف و ضبط شده است.

بازیان همچنین گفت: ماموران نیروی انتظامی شهرستان گچساران خود در طول مدت تعطیلات نوروزی تلاش خود را برای حفظ امنیت مسافران در این شهرستان به کار گرفتند.



تاریخ انتشار : 18 فروردین 1393, 13:54



» اخبار مرتبط:

  • قاتل فراری کهگیلویه و بویراحمد در شیراز دستگیر شد
  • شرور مسلح فراری وسارق امامزاده حسن دستگیر شد
  • سارق کابل برق در گچساران به دام افتاد
  • سرهنگ "بیعت‌اصل "فرمانده انتظامی شهرستان گچساران تودیع شد
  • دستگیری سارق حرفه ای منازل در شهرستان گچساران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟