مشروح اخبار


» روز ملی فناوری هسته‌ای روز پاسداشت استقامت و پایداری است



حجت الاسلام والمسلمین سید علی خرسندی درگفت وگو یی اظهار کرد: روز ملی شدن هسته‌ای یعنی روزی که دانش هسته‌ای درکشور جمهوری اسلامی ایران بومی شد، به‌گونه‌ای که دیگر امکان سلب آن از ملت قهرمان ایران ممکن نیست.

وی گفت:


      امام جمعه رستم باتوجه به فرا رسیدن ۲۰ فروردین روز ملی شدن دانش هسته‌ای در ایران گفت: روز ملی فناوری هسته‌ای به معنای حقیقی کلمه روز پاسداشت استقامت و پایداری است و باید به خوبی گرامی داشته شود.

به گزارش پایگاه خبری راک نیوز؛  حجت الاسلام والمسلمین سید علی خرسندی درگفت وگو یی اظهار کرد: روز ملی شدن هسته‌ای یعنی روزی که دانش هسته‌ای درکشور جمهوری اسلامی ایران بومی شد، به‌گونه‌ای که دیگر امکان سلب آن از ملت قهرمان ایران ممکن نیست.

وی گفت: این روز، روز دستیابی دانشمندان هسته‌ای ایران به فنآوری صلح آمیز بود و حامل پیام‌های مختلفی برای دشمنان داخلی و خارجی است.

امام جمعه رستم خاطرنشان کرد: روز ملی فناوری هسته‌ای به معنای حقیقی کلمه روز پاسداشت استقامت و پایداری است و باید به خوبی گرامی داشته شود.

وی  با بیان اینکه هدف از دستیابی به منابع هسته‌ای در ایران رفع نیازهای پزشکی وکشاورزی است، افزود: دشمن دیگر قادر نیست راجع به محرومیت مردم ایران از این فناوری هسته‌ای اقدامی انجام دهد.

امام جمعه رستم با بیان اینکه در روز ملی هسته‌ای باید یاد شهدای هسته‌ای گرامی‌ داشته شود، اظهار کرد: غرب و آمریکا هیچ وقت به دنبال این نیستند که به ما منفعتی برسانند و غربی‌ها همیشه دنبال بهانه‌ای برای دشمنی با جمهوری اسلامی ایران بوده‌اند.

حجت الاسلام خرسندی با اشاره به شرایطی که مقام معظم رهبری برای مذاکرات هسته‌ای بیان کردند، افزود: آمریکایی‌ها باید دست از شرارت و زورگویی بردارند، به حقوق ملت ایران احترام بگذارند، در امور داخلی ایران دخالت نکنند، از فتنه‌گران در داخل ایران حمایت نکنند، از آتش‌افروزی‌ها در منطقه پرهیز کنند و نظام جمهوری اسلامی را به رسمیت بشناسند.



تاریخ انتشار : 20 فروردین 1393, 11:26



» اخبار مرتبط:

  • شام «اشتون» بدون ظریف
  • خواب رزمنده در خیبر+عکس
  • «نقش رستم»، عکس منتخب روز در صفحه اصلی ویکی‌پدیا
  • مراسم تشییع امام جمعه سابق گچساران آغاز شد
  • مشکلات دست و پاگیر سه‌گانه در حوزه پژوهش/60 طرح پژوهشی استان اجرایی می‌شوند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟