مشروح اخبار


» کشف174 کیلوگرم مواد مخدر در جاده باشت-گچساران



 فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 174 کیلوگرم مواد مخدر چهارشنبه شب طی یک عملیات در این استان کشف و ضبط شد.


 فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 174 کیلوگرم مواد مخدر چهارشنبه شب طی یک عملیات در این استان کشف و ضبط شد.

به گزارش پایگاه خبری راک نیوز؛ سرهنگ غلامعباس غلامزاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان مواد مخدر شامل 125 کیلوگرم حشیش و 49 کیلوگرم تریاک است.

وی بیان کرد: این میزان مواد مخدر مکشوفه از سوی ماموران انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در یک عملیات غافلگیرانه در جاده ارتباطی باشت - گچساران کشف و ضبط شده است.

غلامزاده اظهار کرد: سه دستگاه خودروی پژو حامل این میزان مواد مخدر توقیف و سه نفر نیز دستگیر و به مراجع قضایی کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند.

وی عنوان کرد: سه قاچاقچی قصد توزیع این میزان مواد مخدر در شهرستان های کهگیلویه و گچساران را داشته اند.

غلامزاده با تاکید بر اینکه برخورد با سوداگران مرگ به طور ویژه در دستور کار قرار دارد، ابراز داشت: نیروی انتظامی در این زمینه با متخلفان به شدت برخورد خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه موفقیت پلیس در این عملیات ها بیش از هر عاملی به همکاری و مشارکت مردم بستگی دارد، افزود: شماره تلفن 110 به عنوان پل ارتباطی بین مردم و پلیس آماده دریافت اخبار و اطلاعات مردمی است.



تاریخ انتشار : 21 فروردین 1393, 14:24



» اخبار مرتبط:

  • 41کیلوگرم مواد مخدر در محور شیراز - یاسوج کشف شد
  • بیش از 46 كیلوگرم مواد مخدر در مسیر یاسوج به گچساران كشف و ضبط شد
  • دستگیری زن و شوهر قاچاقچی در جاده یاسوج به ..
  • در کهگیلویه و بویراحمد/انهدام چهار باند قاچاق مواد مخدر طی 24ساعت
  • کشف 27 کیلوگرم مواد مخدر در .
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟