مشروح اخبار


» امتحان پایان سال مدارس زودتر برگزار می‌شود



دیناری ادامه داد: برنامه امتحانات پایان سال مقاطع تحصیلی تدوین و به ادارات آموزش و پرورش این استان ارسال شده است.

رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش فارس با اشاره به اینکه در برخی از مناطق فارس هوا زودتر از سایر مناطق گرم می‌شود، بیان کرد: 


به گزارش پایگاه خبری راک نیوز ؛ به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان فارس، اصغر دیناری اظهار داشت: زمان شروع امتحانات پایان سال تمام مقاطع تحصیلی در استان فارس، بیست و هفتم اردیبهشت ماه تعیین شده است.

وی با اشاره با اینکه امتحان برخی از دروس در مقاطع مختلف تحصیلی به صورت هماهنگ کشوری و استانی خواهد بود، افزود: امتحانات پایان سال تمام مقاطع تحصیلی دانش‌آموزان در فاصله زمانی 27 اردیبهشت تا 21 خرداد ماه 93 برگزار می‌شود.

دیناری ادامه داد: برنامه امتحانات پایان سال مقاطع تحصیلی تدوین و به ادارات آموزش و پرورش این استان ارسال شده است.

رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش فارس با اشاره به اینکه در برخی از مناطق فارس هوا زودتر از سایر مناطق گرم می‌شود، بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده و مصوبات شورای عالی آموزش و پرورش، شروع امتحانات در مناطق گرمسیر از 20 اردیبهشت ماه خواهد بود.

وی در ادامه تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، امتحانات پایه ششم ابتدایی سراسر استان فارس، به صورت هماهنگ منطقه‌ای انجام می‌شود.

این مسئول ابراز داشت: دانش‌آموزان هر منطقه، ناحیه و شهرستان بر اساس برنامه هماهنگ که از سوی ادارات ابلاغ خواهد شد، در یک زمان به سوالاتی یکسان پاسخ می‌دهند.

به گزارش راک نیوز، عبدالرسول عمادی رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش نیز پیش‌تر بیان کرده بود: با توجه به اینکه بیست و سوم و بیست و چهارم خرداد ماه، زمان آغاز مسابقات جام جهانی است و برای اینکه امتحانات دانش‌آموزان تداخلی با بازی‌ها نداشته باشد، امتحانات از اواخر اردیبهشت ماه آغاز می‌شود.

 

 



تاریخ انتشار : 22 فروردین 1393, 11:56



» اخبار مرتبط:

  • زمان آغاز امتحانات نهایی دانش‌ آموزان +جدول
  • برنامه امتحانات نهایی خردادماه به سراسر کشور ابلاغ شد
  • امتحانات ششم ابتدایی‌ها «منطقه‌ای» است نه «نهایی»
  • اجرای جشنواره بازی‌های بومی، محلی در دهدشت+عکس
  • بارندگی شدید مدارس بندرعباس را تعطیل کرد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟