مشروح اخبار


» تهدید برخی از مدیران کهگیلویه و بویراحمد توسط نماینده بویراحمد و دنا



وی افزود: از ظرفیت‌های خود به خصوص در مدیریت‌ها به درستی استفاده نکرده‌ایم و به همین جهت نباید اجازه داد تا مدیریت‌های ضعیف باز هم حاکم باشند و به کار خود ادامه دهند.



نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس گفت: نباید اجازه دهیم دستگاه‌ها و ادارات با همین روش ضعیف به کار خود ادامه دهند.

به گزارش  پایگاه خبری راک نیوز ، غلام‌محمد زارعی ظهر امروز در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک سالی که مزین به اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی است، اظهار کرد: باید در این سال به صورت عملی در رفتارهای خود شاهد تغییر باشیم و فرمان رهبری را عملیاتی کنیم نه این که در حد شعار به آن بپردازیم.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی افزود: چرا باید کشور ژاپن به ۱۳۰ میلیون نفر جمعیت و با آن وسعت کم و وضعیت نامطلوب زمین‌ و فضا در بهره‌وری چندین برابر ما بهتر عمل کند در حالی که کشور ایران از هر نظر از لحاظ موقعیت بهتر از ژاپن است.

وی افزود: از ظرفیت‌های خود به خصوص در مدیریت‌ها به درستی استفاده نکرده‌ایم و به همین جهت نباید اجازه داد تا مدیریت‌های ضعیف باز هم حاکم باشند و به کار خود ادامه دهند.

زارعی با بیان اینکه لازم است تجدید نظری در شیوه‌های اجرایی خود داشته باشیم، خاطرنشان کرد: امروز دیگر به مانند گذشته تولید نفت ما ۴٫۵ میلیون بشکه در روز نیست و درآمدهای نفت را به مانند سابق نداریم پس لازم است که در مدیریت‌ها تغییر ایجاد شود و به مانند گذشته نباشیم.

نماینده مردم بویراحمد و دنا تجدید نظر در نحوه هزینه‌کرد و نظارت‌ها را دو راه اساسی برای تغییر وضعیت موجود در عرصه اقتصاد دانست و گفت: بحث نظارت در کشور ضعیف است و هزینه‌هایی که می‌پردازیم به دلیل ضعف نظارت است.

 



تاریخ انتشار : 23 فروردین 1393, 02:40



» اخبار مرتبط:

  • مشکلات دست و پاگیر سه‌گانه در حوزه پژوهش/60 طرح پژوهشی استان اجرایی می‌شوند
  • تقاطع غیر هم‌سطح شهری گچساران افتتاح شد
  • شهر باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد لرزید.
  • راه‌آهن با 3 غايب برابر پرسپوليس
  • تلاش 5 ساعته برای نجات کودک 8 ساله ناپدید شده در کوه دنا
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟