مشروح اخبار


» سردار کهگیلویه وبویراحمدی، فرمانده حساس ترین مرزبانی کشور شد+عکس



وی پیش از این مسئولیت های ازقبیل رئیس بازرسی مرزبانی کشور ، فرمانده نیروی انتظامی منطقه ویژه عسلویه ، معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی بوشهر ، رئیس یگان ویژه نیروی انتظامی بوشهر و .... درکارنامه موفق کاری خود دارد .

 


به گزارش پایگاه خبری راک نیوز؛ سردار "رهام بخش حبیبی " از فرزندان شایسته شهرستان "باشت " استان "کهگیلویه و بویراحمد" به عنوان فرمانده مرزبانی استان "سیستان و بلوچستان " منصوب شد.
سردار حبیبی پیش از این در مسئولیت های رئیس بازرسی مرزبانی کشور ، فرمانده نیروی انتظامی منطقه ویژه عسلویه ، معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی بوشهر ، رئیس یگان ویژه نیروی انتظامی بوشهر و .... انجام وظیفه نموده است .
گفتنی است در 17 فروردین ماه جاری فرمانده پلیس کشور از عزل فرمانده یگان سربازان و فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: فرمانده یگان مسئول سربازان عزل و به دادسرای نظامی معرفی شده و فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان نیز تغییر کرد. ضمن این که مدیریت ها نیز در این استان را تغییر دادیم. البته بخشی از این حادثه مربوط به بی انضباطی بود که در فیلم منتشر شده نیز نشان داده شد این موضع به غرور انسان آسیب می زند. تا پایان سال سفری را به استان سیستان و بلوچستان خواهم داشت تا مسایل را پیگیری و اوضاع را ساماندهی کنم.



تاریخ انتشار : 25 فروردین 1393, 00:48



» اخبار مرتبط:

  • سرهنگ "بیعت‌اصل "فرمانده انتظامی شهرستان گچساران تودیع شد
  • فرمانده برتر کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد
  • بازداشت مدیرکل سیاسی یک استانداری
  • اخراج و محاکمه تعدادی از پرسنل ناجا در حادثه ربایش مرزبانان
  • شهادت‌مرزبان به گروگان گرفته‌شده تاییدشد+عکس
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟