مشروح اخبار


» پرونده بابک زنجانی به وزارت خارجه کشید



عضو ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان اینکه باید وزارت امور خارجه در پیگیری پرونده بابک زنجانی همکاری و حمایت کند، گفت: اگر وزارت امورخارجه به وظیفه خود عمل نکند، آنها را بازخواست خواهیم کرد. خانه ملت نوشت،


عضو ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان اینکه باید وزارت امور خارجه در پیگیری پرونده بابک زنجانی همکاری و حمایت کند، گفت: اگر وزارت امورخارجه به وظیفه خود عمل نکند، آنها را بازخواست خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری راک نیوز؛ خانه ملت نوشت، عزت‌ا... یوسفیان‌ملا با اشاره به آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی افزود: پرونده زنجانی همچنان در حال پیگیری است. وی تصریح کرد: ما انتظار داشتیم وزارت امورخارجه نیز در پیگیری این پرونده همکاری و حمایت کند. یوسفیان‌ملا با بیان اینکه مسئولیت دولت تضامنی است، تصریح کرد: وقتی اتفاقی در کشور می‌افتد نباید این گونه باشد که ما از وزارتخانه‌ها دعوت کنیم مثلا اگر سیل آمد ستاد بحران بگوید چون کسی از ما دعوت نکرده ما کاری انجام نمی‌دهیم بلکه وظیفه آنهاست که این موضوع را پیگری کنند. عضو ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: اتفاقی مبنی بر بدهی بابک زنجانی رخ داده است و باید وزارت امور خارجه نیز مرور کرده و موضوع را پیگیری کند. یوسفیان‌ملا تأکید کرد: وزارت امورخارجه باید به تبعیت از امر رهبر معظم انقلاب در مورد مبارزه با مفاسد خارج از کشور به این پرونده ورود کرده و اقدامات مربوط به ثروت خارج از کشور انجام دهد. نماینده آمل تأکید کرد: وزیر امورخارجه باید به سفرایش بخشنامه کند تا مسئولین اقتصادی این سفارتخانه‌ها موضوع را پیگری کنند، مسئولان سفارتخانه‌های خارج از کشور برای چه کاری حقوق می‌گیرند؟! وی ادامه داد: بخش ستادی سفارتخانه‌ها در خارج از کشور باید پیگیری کنند و ببینند بابک زنجانی پول‌ها را کجا برده است و مدام گزارش بدهند. یوسفیان ملا در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا از مسئولان وزارت امورخارجه در این رابطه توضیح خواسته و بازخواست خواهید کرد یا خیر؟ عنوان کرد: انتظار ما این است وزارت امورخارجه دست روی دست نگذارد و اگر به وظیفه‌اش عمل نکند این کار را خواهیم کرد.



تاریخ انتشار : 25 فروردین 1393, 07:55



» اخبار مرتبط:

  • انتشار فیلم رقصیدن بابک زنجانی با دختران +عکس
  • کاخ بابک زنجانی در کیش(+عکس)
  • انتقاد یک مرجع از رواج دهه‌های پیاپی عزاداری
  • فتوای آیت‌الله اردبیلی درباره پارازیت‌های ماهواره‌ای
  • مجلس در برابر جریان خزنده ضدفرهنگی کوتاه نمی‌آید
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود