مشروح اخبار


» کلنگ‌زنی کتابخانه شهدای باباکلان و افتتاح کتابخانه روستای «ده‌جلیل» گچساران



رئیس اداره کتابخانه های عمومی گچساران گفت: کتابخانه‌های عمومی روستای ده جلیل خیرآباد و روستای باباکلان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش راک نیوز ؛ سید فاضل شکرالله‌زاده  اظهار داشت: با هدف ترویج فرهنگ کتاب  و  کتابخوانی همچنین ارتقای سطح آگاهی مردم در هر نقطه این دیار سعی  بر این داشته‌ایم که با احداث کتابخانه  در شهر و روستاها به این هدف مطلوب دست پیدا کنیم.

وی افزود: ساخت کتابخانه عمومی روستای ده جلیل خیرآباد با مساحت 800 متر و 144 متر زیربنا پیشرفت فیزیکی 20% به پایان رسیده است.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی گچساران، اعتبار احداث این پروژه را 200 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این کتابخانه در روز سوم خرداد همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس، فرماندار و دیگر مسئولان محلی  افتتاح خواهد شد.

رئیس اداره کتابخانه عمومی گچساران تصریح کرد: با هدف ارتقای سطح آگاهی عمومی در سنین مختلف به مسائل دینی و مذهبی  اقدام به برگزاری مسابقات فرهنگی با موضوعات مختلف دینی، مذهبی، اخلاقی ،احکام و علمی به صورت آنلاین در کتابخانه‌های شهری و روستایی کرده که از برگزیدگان طی مراسمی تجلیل خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه اهدای کتاب به مدارس بیان کرد:  اداره کتابخانه های ‌عمومی با اهداء یک هزار و 700 نسخه کتاب در موضوعات مختلف دینی، مذهبی، تاریخی، ادبیات، هنر و پزشکی  به مدارس این شهرستان، دانش آموزان را تشویق به مطالعه  کتاب کرده است.

شکرالله‌زاده، عضویت رایگان در کتابخانه‌ها را به مناسبت‌های مختلف دینی و فرهنگی از دیگر خدمات کتابخانه‌های عمومی برشمرد.

وی ابراز داشت: با توجه به نام‌گذاری سال توسط مقام معظم رهبری به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی و جامه عمل پوشاندن به دغدغه‌های رهبری در وهله اول  کیفی و کمی‌سازی تجهیزات به روز از جمله اینترنت و نمایه نشریات در کتابخانه‌های شهرستان به جد در دستور کار قراردارد.

وی با بیان اینکه ایستگاه های مطالعه  در اماکن پرتردد این شهرستان راه اندازی شده که با استقبال خوب مراجعه کنندگان روبه رو شده است، خاطرنشان کرد: کتابخانه شهدای روستای باباکلان با حضور نماینده مردم شهرستان های باشت و گچساران، فرماندار و دیگر مدیران محلی با اعتبار 200 میلیون تومان به مساحت 800 متر در تاریخ 27 فروردین کلنگ‌زنی خواهد شد/فارس




تاریخ انتشار : 26 فروردین 1393, 02:42



» اخبار مرتبط:

  • تقاطع غیر هم‌سطح شهری گچساران افتتاح شد
  • خط ونشان استاندار برای یک مدیرکل/به جلسات راهش نمیدهم!
  • مراسم تشییع امام جمعه سابق گچساران آغاز شد
  • مشکلات دست و پاگیر سه‌گانه در حوزه پژوهش/60 طرح پژوهشی استان اجرایی می‌شوند
  • آغازتغییرات ورزشی درکهگیلویه وبویراحمد/3 انتصاب جدیددر اداره کل
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود