مشروح اخبار


» سومین فرماندار دولت تدبیر در هرمزگان معرفی شد



نماینده مردم غرب استان هرمزگان با تاکید بر اینکه دولت کنونی برگرفته از رای آحاد مردم است، اظهار امیدواری کرد به زودی شاهد آبادانی کشورمان در آینده‌ای نه‌چندان دور باشیم.

جباری با بیان اینکه دفاع از دولت باید در دستور کار همه ما باشد، اضافه کرد:


سومین فرماندار دولت تدبیر وامیددرهرمزگان منصوب گردید.

به گزارش راک نیوز؛احمد جباری نماینده مردم بستک در مجلس شورای اسلامی عصر امروز در آیین تودیع محمد مشتاق‌زاده و معارفه میرمرسل ایزدی‌پور فرماندار جدید این شهرستان، با اشاره به سال گذشته که «سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» نام گرفته بود، اظهار کرد: در شروع سال 92 انتخاباتی باشکوه با حضور مردم برگزار شد و مردم حماسه سیاسی را خلق کردند.

وی با اشاره به اینکه سال جاری نیز از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» نامگذاری شده است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه روند توافق‌نامه هسته‌ای ایران بسیار مطلوب شکل گرفته و با تلاش فرزندان دیپلمات ایران اسلامی با ارائه رهنمودهای مقام معظم رهبری و همچنین همراهی رئیس‌جمهور، دنیا به حقانیت ما پی برده است.

نماینده مردم غرب استان هرمزگان با تاکید بر اینکه دولت کنونی برگرفته از رای آحاد مردم است، اظهار امیدواری کرد به زودی شاهد آبادانی کشورمان در آینده‌ای نه‌چندان دور باشیم.

جباری با بیان اینکه دفاع از دولت باید در دستور کار همه ما باشد، اضافه کرد: قطعا تعامل میان دستگاه‌ها موضوعی بسیار مهم است و به همین واسطه می‌توان مشکلات مردم را برطرف کرد.

این نماینده مجلس در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: فرماندار پیشین بستک، آقای مشتاق‌زاده فردی صادق، بااخلاق، با متانت و همچنین دارای صفات شایسته دیگری بوده که زبانزد خاص و عام است.

وی افزود: آقای ایزدی‌پور نیز که امروز مسئولیت فرمانداری را بر عهده می‌گیرد، تعاریف زیادی از درایت وی به گوش رسیده است که امیدواریم با همگرایی میان آحاد جامعه بر وحدت، اتحاد، همدلی و هم‌اندیشی بتواند مایه برکات زیادی برای این شهرستان فرهنگی باشد.

جباری با بیان اینکه «آنچه می‌تواند موجب رفتن به ورطه نابودی شود، حاشیه است»، خطاب به فرماندار جدید شهرستان بستک، تصریح کرد: باید همواره از حاشیه دوری کرده و اتمام پروژه‌های نیمه‌‌تمام و برطرف کردن مشکلات در بحث زلزله مدنظر باشد.

 



تاریخ انتشار : 2 اردیبهشت 1393, 02:30



» اخبار مرتبط:

  • وزیر اطلاعات: مردم باید بتوانند آزادانه حرفشان را مطرح کنند
  • خواب رزمنده در خیبر+عکس
  • یک انتصاب جدید در دولت +عکس
  • شام «اشتون» بدون ظریف
  • هفته‌ نامه «9 دی» توقیف شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟