مشروح اخبار


» مراسم استقبال از شهداي گمنام "بهمئی "در فرودگاه شهيد دستغيب شیراز



پیکر 16 شهید گمنام دوران دفاع مقدس وارد فرودگاه بین المللی شهید آیت الله دستغیب شیراز شد و مورد استقبال باشکوه آحاد مردم و مسئولان استان قرار گرفت.
پیکر 3 تن از این شهدای والامقام که به تازگی در منطقه عملیاتی فاو و جزیره مجنون تفحص شده‌اند برای 



پیکر 16 شهید گمنام دوران دفاع مقدس وارد فرودگاه بین المللی شهید آیت الله دستغیب شیراز شد و مورد استقبال باشکوه آحاد مردم و مسئولان استان قرار گرفت.

به گزارش راک نیوز از شیراز ؛ پیکر 3 تن از این شهدای والامقام که به تازگی در منطقه عملیاتی فاو و جزیره مجنون تفحص شده‌اند برای تشییع و خاکسپاری به استان کهکیلویه و بویر احمد انتقال یافت .
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس گفت: پس از مراسم استقبال، پیکر مطهر این شهدا به نواحی چهارگانه سپاه شیراز تحویل داده می‌شود.
حسن خلیلی افزود: مردم شهرهای بیرم ، بنارویه ، کنار تخته ،مهر و پاسارگاد میزبان این شهدا خواهند بود.
همچنین قرار است مراسمی امروز و فردا در مساجد و پایگاه های مقاومت برگزار شود تا خانواده های شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم نجوایی عاشقانه در گرامیداشت یاد و نام شهدا سر داده و عزاداری و مداحی نیز انجام شود .
وی در ادامه ابراز داشت: تاکنون 162 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در 52 نقطه استان تدفین و خاکسپاری شده است که هم اکنون نیز بیش از 90 نقطه دیگر استان در انتظار شهید گمنام هستند.
خلیلی خاطرنشان کرد: مراسم بزرگ وداع با شهدای گمنام همزمان با نماز مغرب و عشا همراه با دعای پر فیض کمیل پنج شنبه یازدهم اردیبهشت با حضور اقشار و مسئولان در حرم حضرت احمد بن موسی(ع) برگزار می‌شود



تاریخ انتشار : 10 اردیبهشت 1393, 10:42



» اخبار مرتبط:

  • شهدای گمنام در آغوش مردم لنده
  • فرزندان امام راحل فردا میهمان مردم شهرستان باشت هستند
  • پیکر مرحوم آیت الله سید محمد مهدی دستغیب وارد شیراز شد
  • تشييع پيکرپاک دوشهيدگمنام درياسوج
  • نخستین یادواره شهدای گمنام گچساران برگزار می‌شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟