مشروح اخبار


» حمایت بهزیستی کهگیلویه از89 نفردانشجوی معلول



رئیس اداره بهزیستی کهگیلویه با اشاره به فعالیت توانبخشی مبتنی بر جامعه(cbr) در شهرستان با هدف واگذاری ارائه خدمات توانبخشی مبتنی بر جامعه به تسهیل گران تصریح کرد: 14 صندوق با هماهنگی شورای روستاها، دهیاران و تسهیل‌گران بهزیستی در سطح شهرستان راه‌اندازی شده است


رئیس اداره بهزیستی کهگیلویه با اشاره به فعالیت توانبخشی مبتنی بر جامعه(cbr) در شهرستان با هدف واگذاری ارائه خدمات توانبخشی مبتنی بر جامعه به تسهیل گران تصریح کرد: 14 صندوق با هماهنگی شورای روستاها، دهیاران و تسهیل‌گران بهزیستی در سطح شهرستان راه‌اندازی شده است.

به گزارش (محسن تباری) خبرنگار راک نیوز ؛ سید غضمان گنجیانی در نشست خبری با اصحاب رسانه در دهدشت، اظهار داشت: خبرنگاران در برجسته کردن خدمات نظام نقش ارزنده‌ای ایفا می‌کنند.

رئیس اداره بهزیستی کهگیلویه، ارائه آموزش و آگاهی بهتر زیستن به جامعه هدف در بهزیستی را از وظایف این اداره برشمرد و افزود: هدف بهزیستی از ارائه خدمات مصون ماندن جامعه هدف از آسیب‌های اجتماعی و رسیدن به وضعیت مطلوب است.

گنجیانی با تقسیم حوزه‌های کاری بهزیستی به چهار بخش توانبخشی، امور اجتماعی، اشتغال و مشارکت‌ةای مردمی و معاونت تولید و پیشگیری تصریح کرد:هر کدام از این حوزه‌ها خدمات گسترده‌ای ارائه می‌دهد.

این مسئول با بیان اینکه هزار و 416 خانوار با جمعیتی بالغ بر هزار و 942 نفر در کهگیلویه از خدمات حوزه توانبخشی بهزیستی برخوردار است، خاطرنشان کرد: پرداخت بیش از 18 میلیارد ریال به مستمری‌بگیران و مددجویان و پرداخت645 میلیون ریال به دانشجویان بخشی از خدمات سال گذشته بهزیستی کهگیلویه در حوزه توانبخشی به شمار می‌رود.

گنجیانی پرداخت هزینه درمان به 350 معلول و کمک هزینه تحصیلی دانش‌آموزان، تعمیر مسکن، حق پرستاری معلولان، تأمین لوازم توانبخشی را از دیگر خدمات این حوزه عنوان کرد.

وی تعداد دانشجویان معلول مورد حمایت بهزیستی کهگیلویه را 89 نفر برشمرد و گفت: این دانشجویان از حمایت‌های تحصیلی بهزیستی برخوردار هستند.

رئیس اداره بهزیستی کهگیلویه با اشاره به فعالیت توانبخشی مبتنی بر جامعه(cbr) در شهرستان با هدف واگذاری ارائه خدمات توانبخشی مبتنی بر جامعه به تسهیل گران تصریح کرد: 14 صندوق با هماهنگی شورای روستاها، دهیاران و تسهیل‌گران بهزیستی در سطح شهرستان راه‌اندازی شده است.

به گفته گنجیانی؛ مبلغ 155 میلیون ریال تاکنون به معلولان شناسایی شده از طریق توانبخشی مبتنی بر جامعه پرداخت شده است.

گفتنی است در پایان این نشست از فعالان عرصه خبری در شهرستان کهگیلویه نقدیر بعمل آمد.



تاریخ انتشار : 15 اردیبهشت 1393, 00:55



» اخبار مرتبط:

  • نمایشگاه خدمات بهزیستی در كهگیلویه برپا شد
  • انتصاب در سازمان بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد / عکس
  • آماده باش اورژانس اجتماعی دهدشت در ایام نوروز
  • 20 هزار کودک در کهگیلویه و بویراحمد از خدمات بهزیستی بهره می‎برند
  • سرپرست اداره بهزیستی شهرستان لنده منصوب شد.
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟