مشروح اخبار


» هر روز در سوریه یک کربلای 5 رخ می‌دهد/ دفاع از سوریه دفاع از اسلام است



معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس با بیان اینکه برخی‌ها تصور می‌کنند موضوع سوریه یک مسئله عربی است در صورتی که اسلامی است، گفت: هر روز در سوریه یک کربلای 5 رخ می‌دهد.


معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس با بیان اینکه برخی‌ها تصور می‌کنند موضوع سوریه یک مسئله عربی است در صورتی که اسلامی است، گفت: هر روز در سوریه یک کربلای 5 رخ می‌دهد.
به گزارش راک نیوز ؛ 

سرهنگ سعید کوشکی در نشست ارکان و فرماندهان گردان‌های ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد با موضوع «آخرین وضعیت سوریه» اظهار داشت: در یک جا مانند دفاع مقدس ایمان ما ایجاب می‌کند که سینه‌های خود را سپر گلوله‌های دشمن کنیم و در جایی دیگر نیز مانند عرصه فرهنگ، ایمان ما موجب می‌شود که حضور فعال در میدان داشته باشیم.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس این کشور سوریه بود که شیر نفت را بر روی عراق بست و تنها کشوری بود که پشت سر صدام قرار نگرفت و امروز نیز سوریه نیاز به کمک دارد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر فارس با اشاره به اینکه سوریه یک کشور سنی‌نشین است اما جرمش این بوده که از حزب‌الله حمایت می‌کند و در جبهه مقاومت قرار گرفته است گفت: امروز در سوریه ارتش به نیابت از ما در جنگ است همان طوری که سلفی‌ها و تکفیری‌های خونخوار نیز به نیابت از اسرائیل و آمریکا می‌جنگند.

http://hafeznews.ir/sysnews_img/photos/img19101094.jpg

به نوشته فارس؛ کوشکی ادامه داد: روستاهای شیعه‌نشین سوریه را با خاک یکسان می‌کنند و نخستین حامی سوریه، ایران است.

وی با بیان اینکه برخی‌ها تصور می‌کنند موضوع سوریه یک مسئله عربی بوده در صورتی که اسلامی است ابراز داشت: هر روز در سوریه یک کربلای 5 رخ می‌دهد و هر زمانی که نمی‌توانند با ارتش مبارزه کنند مردم مظلوم را به شهادت می‌رسانند.

یادگار هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: نعمت دست گشاده خیران نباید تنها به شیعه‌های خودمان اختصاص پیدا کند بلکه باید شیعه سوری نیز از آن بهره‌مند شود و ما به عنوان شیعه امیرالمومنین(ع) باید نقش خود را به خوبی ایفا کنیم.

کوشکی تصریح کرد: کمک به شیعیان مظلوم سوریه یکی از ماموریت‌های ما بوده چراکه انقلاب اسلامی متعلق به تمام عالم اسلام است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر فارس در ادامه سخنان خود بیان داشت: بسیج سوریه نجات‌بخش این کشور شد، چراکه امروز 70 درصد از خاک سوریه آزاد شده است.

وی اضافه کرد: اگر حزب‌الله در سوریه حضور پیدا نمی‌کرد امروز چیزی به عنوان حرم حضرت زینب و حضرت رقیه(س) نبود چراکه تا پشت دیوارهای حرم آمدند.

 

 

 

 

 

 

 



تاریخ انتشار : 15 اردیبهشت 1393, 07:54



» اخبار مرتبط:

  • فتوای آیت‌الله اردبیلی درباره پارازیت‌های ماهواره‌ای
  • خواب رزمنده در خیبر+عکس
  • والده آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد درگذشت
  • تقاطع غیر هم‌سطح شهری گچساران افتتاح شد
  • مشکلات دست و پاگیر سه‌گانه در حوزه پژوهش/60 طرح پژوهشی استان اجرایی می‌شوند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟