مشروح اخبار


» تازه ترین اخبار از انفجار در پتروشیمی عسلویه



خلیل رفعتی عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه انفجار در پتروشیمی پردیس در عسلویه استان بوشهر ساعت حدود ۱۵ امروز رخ داد اظهار کرد: پس از شنیدن صدای انفجار نیروهای بسیجی به محل اعزام شدند و اقدامات کمک رسانی را انجام دادند.


فرمانده سپاه شهرستان عسلویه گفت: انفجار در پتروشیمی پردیس در منطقه ویژه اقتصادی در انرژی پارس در عسلویه ۹۰ دقیقه مهار شد و تلفاتی نداشته است.

به  گزارش پایگاه خبری راک نیوز؛خلیل رفعتی عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه انفجار در پتروشیمی پردیس در عسلویه استان بوشهر ساعت حدود ۱۵ امروز رخ داد اظهار کرد: پس از شنیدن صدای انفجار نیروهای بسیجی به محل اعزام شدند و اقدامات کمک رسانی را انجام دادند.

وی با بیان اینکه آتش‌سوزی بر اثر انفجار طی یک‌ونیم ساعت مهار شد تصریح کرد: این آتش‌سوزی و انفجار که بر اثر نشتی از لوله آمونیاک مجتمع پتروشیمی پردیس رخ داد با تلاش و فعالیت متخصصان داخلی و با همکاری پایگاه‌های مقاومت بسیج عسلویه مهار شد.

رفعتی با بیان اینکه این انفجار خسارت مالی در برداشته است افزود: این انفجار خوشبختانه تلفات جانی نداشته و البته خسارات مالی زیادی به تاسیسات منطقه وارد کرده است.

وی تصریح کرد: بلافاصله پس از وقوع حادثه نیروهای آتش‌نشانی مستقر در منطقه و نیروهای پایگاه‌های بسیج و گردان امداد و نجات بسیج وارد عمل شدند و در کمتر از ۹۰ دقیقه این انفجار و آتش‌سوزی به طور کامل مهار شد./تسنیم



تاریخ انتشار : 16 اردیبهشت 1393, 20:27



» اخبار مرتبط:

  • انفجار لوله گاز در شهرستان لنده درکهگیلویه وبویراحمد
  • انفجار خط لوله گاز در خوزستان/ شهرستانی که به شدت لرزید+عکس
  • انفجار در یکی از محلات یاسوج با چهار مجروح در آپارتمانی دو طبقه
  • دلیل انفجار خطوط تاسیسات گازی دیلم مشخص نشده است
  • یک انفجار مهیب مکه مکرمه را لرزاند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟