مشروح اخبار


» سوء مدیریت دربرخی تالارهای کهگیلویه داد مشتریان را در آورد!



سالیان زیادی از رواج پدیده برپایی مراسمات عروسی در تالارها نمیگذرد،اما رشدسریع جمعیت ،فرهنگ آپارتمان نشینی بجای خانه های ویلای با حیاط های وسیع باعث گردید تا انتقال مراسمات عروسی به تالارها سرعت بیشتری بخود گرفته وبصورت یک اپیدمی فراگیرشود .

اما  صاحبان عروسی که روزهایی برای اجاره یک روزه تالار باید از ماه ها قبل بیانه میدادند و از گرفتن نوبت سرمست بودند حالا از سوءمدیریت حاکم بر برخی تالار ها گله مند هستند.

شنیده ها حاکیست بیشتر این سوء مدیریت   در بخش پذیرایی از میهمانان که اتفاقا در چنین مراسماتی مهم نیزمیباشد ،بچشم میخورد.

براساس رویه این صنف چند روز قبل از برگزاری مراسم  به میزان میهمانان دعوت شده مواد اولیه غذای مورد سفارش در اختیار مسئولان تالار قرار میگیرد تا برای فلان نفر نهار یاشام تدارک ببیند .

اما بارها اتفاق افتاده که بخش وسیعی از میهمانان غذا نخورده بزم میهمانی را بادلخوری ترک کردند انفاقی که جشن عروسی رابه کام میهمان ومیزبان تلخ میکند.

اگرچه حضور میهمانان ناخوانده در این مراسمات  امری بدیهی و دور از ذهن نمیباشد ،اما تکرار کم آمدن غذا برای پذیرایی این شائبه را دامن میزند که در بخشی از غذا توسط آشپزخانه تالار غیب میشود !!!

بنابراین باتوجه به قیمت هایی که صاحبان زندگی نو باید پرداخت کنند امید میرود مسئولان تالارها نز خود را در این قبال مسئول بدانند .

انتظاراز این صنف آن است که ضمن تاکید وعمل به موازین اسلامی امانت داران خوبی برای مسئولیتی باشند که برعهده دارتد

 

مطلب فوق ارسالی توسط یکی از کاربران میباشد  .انتشار آن به منعنی تایید یا تکذیب آن از طرف راک نیوز نمیباشد.




تاریخ انتشار : 17 اردیبهشت 1393, 01:39



» اخبار مرتبط:

  • در عروسی های ۱۰۰ میلیون تومانی، چه چیزهایی وجود دارد؟
  • درگیری خونین در مراسم عروسی
  • تبدیل شب عروسی به شب وحشت ( نوجوانان نبینند )
  • جشن عروسی مردم قوم لر
  • مرگ دلخراش کودک5ساله در مراسم عروسی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟