مشروح اخبار


» تجلیل از 7 استاد نمونه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزارشد



به مناسبت هفته پاسداشت مقام معلم، هفت استاد نمونه دانشگاه علوم پزشکی  تجلیل شدند.

به گزارش  پایگاه خبری راک نیوز؛ ، در همایش نکوداشت مقام معلم که صبح سه شنبه در یاسوج برگزار شد، دکتر کامبیز کشاورز، دکتر علی میرزایی، دکتر محمدعلی یوسفی، دکترمحسن شمس، شهلا نجفی دولت آباد و ابوالقاسم هادی نیا به عنوان اساتید نمونه این دانشگاه تجلیل شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی یاسوج در این مراسم گفت: در دانشگاه علوم پزشکی، همیشه باید حرمت استاد و معلم حفظ شود زیرا تعلیم و تعلم در این دانشگاه به صورت مستقیم با آینده و جان مردم سر و کار دارد.

دکتر رضا چمن افزود: جایگاه استاد و معلم به اندازه‌ای حرمت و قداست دارد که با برگزاری یک یا چند برنامه نمی‌توان این زحمات را پاس داشت.

وی بیان داشت: بهترین پزشکان را کسانی هستند که حق شاگرد و استادی را به جا آورده و از اساتید خود بهترین بهره‌ها را در زمینه‌های علمی و تربیتی برده باشند.

 

چمن، یکی از رویکردهای مدیریت جدید این دانشگاه را تکریم اساتید دانست و گفت: تا هنگامی که اساتید و معلمان در هر مجموعه‌ای به خصوص در دانشگاه و مدرسه مورد تکریم واقع نشوند و حرمت آن‌ها حفظ نشود نباید امیدی به توفیق در کار داشت.

معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی استان نیز در این مراسم گفت: این دانشگاه بیش از ۲۰۰ استاد در مراتب مختلف دارد.

دکتر صدرالله محرابی افزود: یک چهارم این تعداد در دانشکده بهداشت، یک سوم آن در دانشکده پرستاری، یک پنجم در دانشکده پیراپزشکی و ۸ تا ۹ نفر هم در دانشکده تازه تأسیس دندانپزشکی مشغول به کار هستند.

وی یکی از شروط موفقیت هر معلم و استادی را نظم در کارها دانست و بیان کرد: اساتید ما باید در همه حال معلمی همچون شهید مطهری را الگوی خود قرار دهند.

محرابی با اشاره به نحوه انتخاب اساتید نمونه دانشگاه علوم پزشکی استان، اظهار داشت: فرایندهای مختلفی در این انتخاب در نظر گرفته می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به فرایندهای فرهنگی و تحقیقی و پژوهشی اشاره کرد.




تاریخ انتشار : 17 اردیبهشت 1393, 07:55



» اخبار مرتبط:

  • انتصاب رئیس دانشکده پرستاری و بیمارستان شهید رجایی یاسوج
  • دو معاون جدید دانشگاه علوم پزشکی یاسوج منصوب شدند
  • قدرشناسی شورای شهر قلعه رئیسی باتجلیل از معلمان
  • نخستین عمل جابه‌جایی گوش در شیراز انجام شد
  • بازدیدنوروزی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمدازبیمارستان دهدشت:
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟