مشروح اخبار


» سومین معاون فرماندار شیراز معرفی شد



  بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری بخش ارژن که با حضور مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری فارس برگزار شد، معاون فنی و امور عمرانی فرماندار شیراز معرفی شد.

مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری فارس در این مراسم اظهار داشت:


بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری بخش ارژن که با حضور مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری فارس برگزار شد، معاون فنی و امور عمرانی فرماندار شیراز معرفی شد.

به گزارش راک نیوز؛ مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری فارس در این مراسم اظهار داشت: در شهرستان شیراز به عنوان مرکز استان فارس که یکی از کلان‌شهرهای کشور محسوب می‌شود باید خدمات در خور شان این مردم ارائه شود.

محمد هاشمی افزود: شیراز به‌عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) در جایگاه رفیعی در کشور قرار دارد که در طول سال میلیون‌ها گردشگر از این شهرستان بازدید کرده‌اند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری فارس گفت: فرمانداری شیراز در راس دستگاه‌های اجرایی این شهرستان قرار دارد که باید یکی از قدرتمندترین و مجرب‌ترین فرمانداری‌های استان فارس باشد، و البته اینگونه بوده که امروز تکمیل می‌شود.

هاشمی ابراز داشت: پیش از این فرمانداری شهرستان شیراز دارای دو معاون بود که از امروز به طور رسمی به سه معاون سیاسی اجتماعی، برنامه‌ریزی و اداری مالی و فنی و عمرانی ارتقا پیدا می‌کند.

وی افزود: مباحث مختلفی از جمله، شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، شوراهای اسلامی شهرها و روستاها، مسائل مربوط به حمل و نقل، ترافیک شهری و پروژه‌های عمرانی شهرستان شیراز، در حوزه فعالیت این معاونت پیش‌بینی شده است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری فارس با تقدیر از زحمات حمیدرضا اسماعیلی معاون پیشین فرماندار شیراز، برای مسعود طهماسبی معاون جدید آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش فارس، حمیدرضا اسماعیلی معاون پیشین فرماندار شیراز، مدتی پیش به عنوان نخستین شهردار منطقه 10 شیراز معرفی و منصوب شد.



تاریخ انتشار : 18 اردیبهشت 1393, 20:43



» اخبار مرتبط:

  • سومین معاون فرماندار شیراز معرفی شد
  • تقاطع غیر هم‌سطح شهری گچساران افتتاح شد
  • والده آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد درگذشت
  • بازدید سرزده فرماندار شیراز از بازارچه شیطان+ عکس
  • دومین فرماندار دولت تدبیر و امید در هرمزگان منصوب شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟