مشروح اخبار


» انتصاب سرپرست جدید معاونت « امور صنايع و معادن » سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد



در راستای چارت تشکیلاتی جدید ابلاغی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، با صدور حکمی از طرف داریوش دیودیده رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، ...


در راستای چارت تشکیلاتی جدید ابلاغی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، با صدور حکمی از طرف داریوش دیودیده رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، سیدحسین حسینی به عنوان سرپرست معاونت « امور صنايع و معادن » سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب گردید.

 

به گزارش پایگاه خبری راک نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، در قسمتي از اين حکم آمده است نظر به تعهد، تخصص و سوابق ارزشمند جنابعالی و به استناد نامه شماره 31351/60 مورخ 30/1/93 معاونت محترم توسعه مدیریت، منابع و امور استانهای وزارتخانه متبوع به موجب این حکم به عنوان « سرپرست امور صنايع و معادن » سازمان صنعت، معدن و تجارت استان منصوب می شوید. توفیق روز افزون شما را در راه خدمتگذاری هر چه بیشتر به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال خواستارم.

سیدحسین حسینی فوق لیسانس مهندسی عمران دارای 24 سال سابقه پیش از این کارشناس فنی امور صنایع، رئیس اداره برنامه ریزی، رئیس اداره خدمات صنعتی، معاونت امور صنایع و معادن، معاونت امور صنایع، معاونت برنامه ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت را بر عهده داشته است.



تاریخ انتشار : 21 اردیبهشت 1393, 07:12



» اخبار مرتبط:

  • رئیس صنعت، معدن و تجارت گچساران معرفی شد
  • مسئولان استانی صنعت ومعدن کهگیلویه وبویراحمد از مرگ حتمی نجات یافتند
  • طرح نظارتی ویژه شب یلدا در کهگیلویه و بویراحمد اجرا خواهد شد
  • تشکل های صادراتی استان ساماندهی می شوند
  • مديركل صنعت و تجارت بوشهر بركنار شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟