مشروح اخبار


» مردم هستند که حرف اول و آخر را در همه زمینه ها بزنند.



کواکبیان با بیان اینکه امام خمینی (ره) هیچ وقت از این شعار عدول نمی کرد عنوان کرد: همیشه به رای مردم اعتقاد خاصی داشت.وی با بیان تفکرات دموکراسی حضرت امام (ره)ابراز داشت: به گفته امام دموکراسی در ذات اسلام نهفته است.کواکبیان ذات دین اسلام را مردم سالاری دینی خواند و تاکید کرد: امام خمینی اعتقاد داشت مردم هستند که ...


دکتر مصطفی کواکبیان روز دوشنبه در همایش یاد یار مهربان پیرامون همایش تبین شخصیت امام خمینی (ره) در دهدشت شخصیت امام راحل را در تاریخ بشر بی نظیر خواند و افزود: امام تنها رهبری است که مکتب سیاسی بوجود آورد .خ.د آن را رهبری کرد.

وی سه ویژگی امام در زمینه رهبری را شامل پیش بردن مردمی انقلاب، اداره کردن رهبری انقلاب و نظام و به وجود آوردن مکتب سیاسی وتربیت شاگردان نمونه برای آینده اعلام کرد.

کواکبیان با اشاره به مکتب سیاسی امام تصریح کرد: ما باید علاوه بربرگزاری بزرگداشت امام به عمق اندیشه حضرت امام راحل توجه ویژه داشته باشیم.

وی اولین شاخصه امام خمینی (ره) در زمینه سیاسی را اندیشه مردم سالاری خواند و ابراز داشت: امام با شعار میزان رای ملت است شعار سیاسی نمی داد بلکه اعتقاد قلبی به مردم داشت.

کواکبیان با بیان اینکه امام خمینی (ره) هیچ وقت از این شعار عدول نمی کرد عنوان کرد: همیشه به رای مردم اعتقاد خاصی داشت.

وی با بیان تفکرات دموکراسی حضرت امام (ره)ابراز داشت: به گفته امام دموکراسی در ذات اسلام نهفته است.

کواکبیان ذات دین اسلام را مردم سالاری دینی خواند و تاکید کرد: امام خمینی اعتقاد داشت مردم هستند که حرف اول و آخر را در همه زمینه ها بزنند.

نماینده سابق مجلس در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به هوش و زکاوت حضرت امام گفت: نظمی که در زندگی حضرت امام (ره)بود زبانزد خاص وعام بود.

کواکبیان با بیان اینکه امام همیشه خود را با طبقات ضعیف جامعه وفق می داد افزود: این درسی بزرگی است که ما از ائمه اطهار آموختیم.



تاریخ انتشار : 12 خرداد 1393, 23:04



» اخبار مرتبط:

  • برگزاری همایش یاد یار مهربان در دهدشت
  • دیدار آیات عظام با سیدحسن خمینی
  • انتقاد شدید هاشمی از اهانت به یادگار امام (ره)
  • پیام تسلیت حزب مردم‌سالاری در پی ارتحال آیت‌الله ملک حسینی
  • اعزام 6000 کهگیلویه و بویراحمدي به مرقد امام(ره)
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟