مشروح اخبار


» بانوی اصلاح طلب "گچسارانی"رئیس نظام مهندسی کهگیلویه و بویراحمد شد



وی از فعالین اجتماعی وسیاسی اصلاح طلب و از اعضای فعال ستادهای مختلف اصلاح طلبان کهگیلویه و بویراحمد متولد شهرستان گچساران  ودانش آموخته کارشناسی مهندسی کشاورزی از دانشگاه اهواز بوده وهم اینک در سازمان


آذر شجاعی کارشناس مسئول آموزش زنان سازمان جهادکشاورزی در یک انتخابات فشرده توانست کرسی ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی ومنابع طبیعی را از آن خود کند.

 

به گزارش  راک نیوز به نقل از آبشاردر انتخاباتی که در محل سازمان نظام مهندسی کشاورزی ومنابع طبیعی اعضای هیئت مدیره این سازمان با ۷ رای مثبت مهندس آذر شجاعی را بعنوان رئیس این سازمان برگزیده ند.

 

آذر شجاعی از فعالین اجتماعی وسیاسی اصلاح طلب و از اعضای فعال ستادهای مختلف اصلاح طلبان کهگیلویه و بویراحمد متولد شهرستان گچساران  ودانش آموخته کارشناسی مهندسی کشاورزی از دانشگاه اهواز بوده وهم اینک در سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد مشغول به کار می باشد.خانم مهندس آذر شجاعی جانشین مهندس علی بخش شجاعی شده است،شجاعی بیش از ۵ سال دراین سمت فعالیت داشته است. آبشارنیوز انتخاب خانم مهندس شجاعی را بعنوان رئیس سازمان مهندسی کشاورزی ومنابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد را به ایشان تبریک عرض مینماید.



تاریخ انتشار : 20 تیر 1393, 15:58



» اخبار مرتبط:

  • رئیس سازمان نظام مهندسی شهرستان کهگیلویه منصوب شد
  • اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد مشخص شدند + اسامی
  • مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
  • دنبال ریاست بر سازمان جهاد کشاورزی نیستم
  • مدیر جهاد وکشاورزی گچساران تغییر کرد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟