مشروح اخبار


» یکی از سفارشات اهل بیت (ع) که برای همه ما باید درس و الگو باشد صله‌رحم است



حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی  در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ابتدا از مردم خواست که تقوای الهی را یک اصل در زندگی و رفتار خود بدانند و یکی از موارد تقوا را نهی از منکر و زشتی دانست.

امام جمعه قلعه‌رئیسی در خطبه نخست گفت: یکی از سفارشات اهل بیت (ع) که برای همه ما باید درس و الگو باشد صله‌رحم است


حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ابتدا از مردم خواست که تقوای الهی را یک اصل در زندگی و رفتار خود بدانند و یکی از موارد تقوا را نهی از منکر و زشتی دانست.

 به گزارش (حسن آرمند )خبرنگار راک نیوز ؛ امام جمعه قلعه‌رئیسی در خطبه نخست گفت: یکی از سفارشات اهل بیت (ع) که برای همه ما باید درس و الگو باشد صله‌رحم است.

حجت‌الاسلام صلواتی تصریح کرد: با یکدیگر پیوند داشته باشیم و به هم نیکی کنیم آن‌گونه که خداوند دستور داده است برادران نیکوکار باشید.

خطیب نماز جمعه قلعه‌رئیسی افزود: کسی که به دیدار مومن بشتابد خداوند در برابر هر گامی که بر می‌دارد حسنه‌ای برایش منظور می‌کند و گناهی را از او می‌بخشد.

وی ادامه داد: چشم‌گیرترین مسأله در روز قیامت در پل صراط امانت و صله‌رحم است آن کسی که اهل صله‌رحم و امانتدار باشد از صراط عبور می‌کند ولی کسی که خائن به امانت و قاطع صله‌رحم باشد از صراط به آتش می‌افتد.

امام جمعه قلعه‌رئیسی گفت: در روایات ما صله‌رحم و دید بازدید از اقوام دوستان و شیعیان مایه تأخیر مرگ باعث حلب محبت و دوستی در میان عشیره و پاداش آن خیلی زود عائد انسان می‌شود.

حجت‌الاسلام صلواتی اظهار داشت: در این هفته بیانات مقام معظم رهبری داشتیم که در جمع مسئولان نظام بود که به تبیین وضعیت کنونی جمهوری اسلامی و وظایف مسئولان پرداختند.

امام جمعه قلعه‌‌رئیسی به بیانات اخیر مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: ایشان فرمودند که امروز در محاسباتمان نباید دچار اشتباه شویم امروز نبرد جمهوری اسلامی با استکبار که با انقلاب آغاز شده و همچنان با قوت ادامه دارد همان نبرد پیغمبران با طاغوتیان زمان است ما دنبال آرمان بلند تشکیل جامعه اسلامی و تحقق بخشیدن به آرزوهای بزرگ پیامبران و شهیدان هستیم.

صلواتی گفت: امروز استکبار فقط دو چیز دارد یک تهدید و دیگری تحریم این دو هم علاج دارد، تحریم را با مجاهدت در باب اقتصاد مقاومتی باید خنثی کرد.

امام جمعه قلعه‌رئیسی متذکر شد: تهدید آمریکا هم توخالی شده امروز دشمن چون نمی‌تواند کاری از پیش ببرد به جنگ نرم متوسل شده است



تاریخ انتشار : 21 تیر 1393, 01:57



» اخبار مرتبط:

  • مشکل آب شرب قلعه رئیسی جدی است
  • آتشی که مزرعه گندم کشاورز قلعه‌رئیسی را خاکستر کرد
  • مراسم تشییع امام جمعه سابق گچساران آغاز شد
  • قدرشناسی شورای شهر قلعه رئیسی باتجلیل از معلمان
  • یک کهگیلویه و بویراحمدی سخنران قبل از خطبه نماز جمعه تهران (+عکس)
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟