مشروح اخبار


» عامل انتشار شایعه خفاش شب"شیراز" در"اهواز"بازداشت شد!



معاون دادستان و سرپرست دادسرای جنایی شیراز گفت:یکی دیگر ازعوامل انتشار شایعه ˈ خفاش شبˈ که موجب نگرانی افکار عمومی شده بود در شیراز دستگیر شد.


معاون دادستان و سرپرست دادسرای جنایی شیراز گفت:یکی دیگر ازعوامل انتشار شایعه ˈ خفاش شبˈ که موجب نگرانی افکار عمومی شده بود در شیراز دستگیر شد.

 

به گزارش راک نیوز ؛ محمد حسن سپاسدارافزود: در پی انتشار مطالب کذب همراه با تصاویر ساختگی،موضوع با صدور دستور قضایی ویژه مورد پیگرد قرار گرفت. وی ادامه داد:یکی از عوامل نشر این شایعه پس از شناسایی در اهواز با نیابت قضایی دستگیر شد. پرونده وی برای رسیدگی به شیراز انتقال یافته است.

سپاسدار افزود: فرد دستگیر شده عضو گروه های مختلفی در شبکه های مجازی واتس آپ و وایبر است و انگیزه خود را از این اقدام شوخی عنوان کرده است. وی گفت: افرادی که با انتشار اخبار دروغ امنیت عمومی جامعه را بر هم بزنند مطابق ماده ۶۹۸ قانون مجازات اسلامی به حبس از دو ماه تا دو سال و یا ۷۴ ضربه شلاق محکوم خواهند شد.

سرپرست دادسرای جنایی شیراز افزود: مردم باید اخبار مورد نظر خود را از منابع رسمی دنبال و از صحت آن اطمینان حاصل کنند.

چندی پیش شایعاتی مبنی بر ربودن دختران توسط خفاش شب در شهرهای جنوبی کشور و مناطق جنوبی استان فارس و شیراز در فضای مجازی منتشر شد و فضای عمومی جامعه را تحت تاثیر قرار داد.     



تاریخ انتشار : 21 تیر 1393, 09:04



» اخبار مرتبط:

  • شایعه ساز خفاش شب در بوشهر دستگیرشد
  • خفاش دروغین سراز بوشهر در آورد!
  • عامل شایعه خفاش شب بندرعباس بازداشت شد/جوانی که خفاش خیالی رابه جان 3 استان انداخت
  • دستگیری ۵ خالق خفاش شب خیالی در بوشهر و هرمزگان
  • موجی از ترس و وحشت در پی انتشار اخباری بی اساس درباره چند دختر جوان
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟