مشروح اخبار


» رئیس جدید دانشگاه پیام‌نور شهرستان رستم معرفی شد



فایز چراغ‌سحر، فرماندار رستم نیز در این مراسم اظهارکرد:به این دلیل که شهرستان رستم یک شهرستان نوپایی است باید همایش‌های علمی پژوهشی با عناوین راهکارهای پیشرفت منطقه با حضور دانشجویان و اساتید این واحد دانشگاهی برگزارشود.

نماینده ارشد دولت در شهرستان رستم تصریح کرد: تاسیس یک واحد دانشگاهی در شهرستان نقطه آغازی برای برداشتن گام‌های بزرگتر است.


معاون دانشگاه پیام نور استان فارس ،در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه پیام نور رستم گفت: دانشگاه پیام نور واحد رستم جزو واحد‌هایی است که از لحاظ علمی و فرهنگی از نرخ خوبی برخوردار است.

وی افزود: دانشگاه پیام نور واحد رستم در توسعه رشته‌های تحصیلی رشد مثبتی داشته و توانسته رشته‌های مورد نیاز شهرستان را جذب کند.

معاون دانشگاه پیام نور فارس بیان کرد: نقش دانشگاه در شهرستان رستم باید روزبه‌روز پررنگ‌تر شود، زیرا این واحد تنها واحد آموزشی وزارت علوم و تحقیقات در شهرستان است و بار سنگینی را از لحاظ فرهنگی، پژوهشی و علمی متحمل می‌شود.

 دانشگاه پیام نورکشورسیاست‌هایی دارد که صرفا هدف آن افزایش آماری دانشجو نیست، بلکه باید پیشرو در جبهه فرهنگی باشد.

وی گفت: باتوجه به رایزنی‌های انجام شده و نیازی که این واحد به جذب هئیت علمی دارد در نخستن اقدام این خواسته برآورده می‌شود و سپس رشته‌های تحصیلات تکمیلی در این دانشگاه راه‌اندازی می‌شود.

وی اظهارکرد: دانشگاه پیام نور واحد رستم در طول عمرکوتاهی که داشته جایگاه خوبی در استان فارس کسب کرده است.

احمدی با اشاره به مقوله فرهنگ در جامعه، بیان کرد: درحوزه پژوهشی  و فرهنگی این واحد باید در شهرستان نقش آفرینی کند، زیرا ظرفیت‌های خوبی درشهرستان وجود دارد که باید از این ظرفیت‌های بومی استفاده شود.

فایز چراغ‌سحر، فرماندار رستم نیز در این مراسم اظهارکرد: دشمن در سال‌های اخیر از راه‌های مختلفی بر فرهنگ ما فشار وارد کرده که خوشبختانه ما با مدیریت مدبرانه رهبر معظم انقلاب پیروز ازمیدان بیرون آمده‌ایم.

چراغ سحر گفت: هدف امروز دشمنان بحث مذاکرات هسته‌ای نیست، بلکه یک بحث بین‌المللی است که می‌خواهند فرهنگ ایرانی و اسلامی جامعه ما را تحت تسلط خود دربیاورند.

وی افزود: دانشجویان در تمامی عرصه‌های انقلاب نخستین قشری بودند که حضور پررنگ داشتند و به همین دلیل باید انجمن‌ها و تشکل‌های دانشجویی همواره فعال باشند.

چراغ سحر بیان کرد: به این دلیل که شهرستان رستم یک شهرستان نوپایی است باید همایش‌های علمی پژوهشی با عناوین راهکارهای پیشرفت منطقه با حضور دانشجویان و اساتید این واحد دانشگاهی برگزارشود.

نماینده ارشد دولت در شهرستان رستم تصریح کرد: تاسیس یک واحد دانشگاهی در شهرستان نقطه آغازی برای برداشتن گام‌های بزرگتر است.

وی خاطرنشان کرد: مدیران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید امانتی که نظام در اختیارشان قرار داده با جان و دل از آن مواظبت کنند تا خدای ناکرده ذره‌ای از تلاش‌های این نظام زیر سوال نرود.

گفتنی است  درپایان این مراسم شاهین رضایی تودیع و مصطفی طاهری به عنوان رئیس جدید پیام نور شهرستان رستم معارفه شد.



تاریخ انتشار : 23 تیر 1393, 20:00



» اخبار مرتبط:

  • گم شدن 80 دانشجوی دختردر گیلان
  • خسارت ۵۰۰ میلیونی وزش باد در شهرستان رستم
  • «نقش رستم»، عکس منتخب روز در صفحه اصلی ویکی‌پدیا
  • پلوان خبرداد: ایجاد دورشته کارشناسی ارشد درپیام نورگچساران
  • رضایی رئیس دانشگاه پیام نور واحد مصیری رستم شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟