مشروح اخبار


» مرگ دردناک جوان 20 ساله جلوی چشمان برادر!+عکس



ساعتي قبل جوان 20 ساله به دلیل بی احتیاطی در رودخانه مارون در منطقه سرپر روستاي آبرزگه لنده غرق شد.جسد بيجان این جوان به مركز بستر درماني لنده انتقال پيدا كرده و جهت انتقال به پزشكي قانوني تا يك ساعت ديگر به شهرستان كهگيلويه فرستاده می شود.


،به گزارش راک نیوز براساس خبرلنده؛ ساعت 15 و 10دقیقه عصر امروز جوان 20 ساله  لنده اي به دلیل عدم آشنايي با فنون شنا و بی احتیاطی در رودخانه مارون در منطقه سرپر روستاي آبرزگه لنده غرق شد.

عصر امروز سيد رضا نژاد تقوي به همراه دايي و برادر كوچكترش به قصد تفريح اقدام به شنا در رودخانه مارون واقع در روستاي آبرزگه لنده رفته بودند كه بعد از يكي دو ساعت شنا كردن در اين روخانه به قصد گذر از عرض رودخانه غرق مي شود.  تلاش دایي رضا منتج به نتيجه نشده و او به قصد كمك به روستاي آبرزگه مي رود و متاسفانه در هنگام بازگشت با جسد بي جان رضا که اهالی روستا آن را از آب گرفته بودند مواجه مي شود.

گفتني است كه اهالي اين روستا به محض اطلاع از حادثه غرق شدگي اين جوان 20ساله با مركز فوريتهاي 115 تماس مي گيرند كه بلافاصله فوریتهاي 115به روستاي مذكر اعزام مي شود اما با توجه به فاصله 7كيلومتري اين روستا تا شهر لنده تلاش امداد گران بي نتيجه ماند.

جسد بيجان این جوان به مركز بستر درماني لنده انتقال پيدا كرده و جهت انتقال به پزشكي قانوني تا يك ساعت ديگر به شهرستان كهگيلويه فرستاده می شود.

سيد رضا تقوي نژاد متولد  16 مهرسال 1373 و پسر بزرگ خانواده بوده است كه بر اثر غرق شدن در رودخانه مارون واقع در منطقه سرپر روستاي آبرزگه عصر امروز جان خود را از دست داد.

این پايگاه خبری، مصيبت وارد شده را به خانواده تقوي نژاد تسليت عرض كرده و صبر و بردباري آنان را از خداوند منان خواستار است.

شهرستان لنده جمعيتي 22هزار نفري دارد كه در فاصله 200كيلومتري مركز استان كهگيلويه وبويراحمد واقع شده است.



تاریخ انتشار : 2 مرداد 1393, 20:24



» اخبار مرتبط:

  • گرگر مارون باز هم قرباني گرفت
  • 3 جوان عصر دیروز در رودخانه مارون غرق شدند
  • مطالعات تکمیلی سد مارون دو تاپایان سال 91انجام میپذیرد
  • درحادثه ای دلخراش :انفجار آب گرمکن منجربه مرگ زن جوان لنده ای شد.
  • جان باختن 2 برادر در رودخانه /تفریح تلخ یک خانواده لرزبان
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟