مشروح اخبار


» 237 طرح کشاورزی در بانکهای استان خاک میخورند /سریال بلاتکلیفی



معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت:با وجود اینکه تعداد زیادی پروژه و طرح در استان تعریف و به یانک معرفی کردیم متاسفانه نتوانستیم آنطور که نیاز استان است بهره کافی را ببریم.


راک نیوز : معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت:با وجود اینکه تعداد زیادی پروژه و طرح در استان تعریف و به یانک معرفی کردیم متاسفانه نتوانستیم آنطور که نیاز استان است بهره کافی را ببریم.

به گزارش  راک نیوز به نقل از (ایسنا) - منطقه کهگیلویه و بویراحمد -محمد نعمتی در جمع خبرنگاران افزود:در حال حاضر 237 طرح با ظرفیت های مختلف شامل مرغداری گوشتی،مرغداری تخمگذار،گاوشیری،پرورش کبک ،بلدرچین،بوقلمون و سایر بخش ها به بانک های استان معرفی شدند اما تاکنون تسهیلاتی به آنها پرداخت نشده و در بانک های استان بلاتکلیف مانده اند.

وی اظهارکرد:بانک ها به دلیل کمبود منابع و درخواست تامین وثیقه از متقاضیان طرح ها ،تسهیلاتی پرداخت نکره اند که این مسأله یکی از مشکلات و معضلات ما در سطح استان است.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد:با اجرای این تعداد طرح که به 12 میلیارد توامان تسهیلات بانکی نیاز دارند،برای 1700 نفردر سطح استان  اشتغالزایی خواهد شد.

نعمتی بیان کرد:یکی از مشکلات اصلی در راستای توسعه کشاورزی استان ،تامین وثیقه ملکی است.املاکی راکه متقاضیان برای وثیقه به بانکها ارائه می دهند با قیمت بسیار پایین آنها برآورد می کنند که باعث جلوگیری از سرمایه گذاری در استان می شود.

وی ابرازکرد: طبق برنامه ریزی انجام شده با توجه به توجیه اقتصادی که دام سنگین دارد، سیاست وزارت جهاد کشاورزی کاهش تدریجی دام سبک و افزایش دام سنگین است. به همی ندلیل توسعه پروار بندی گوساله در اولویت برنامه های این وزارت قرار  گرفته است.



تاریخ انتشار : 28 خرداد 1391, 10:45



» اخبار مرتبط:

  • یک هم استانی معاون وزیر جهاد کشاورزی شد
  • مدیر آموزش جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد منصوب گردید
  • دوران کشاورزی سنتی کاهش یافته است
  • رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • صدای کدام ملخ در گوش رئیس سازمان جهادکشاورزی استان شنیده میشود؟
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟