مشروح اخبار


» سه کشته و 74 مجروح ناشی از حوادث رانندگی در تعطیلات اخیر کهگیلویه و بویراحمد



رئیس مرکز اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد از بر جای ماندن 74 مجروح و سه کشته ناشی از 51 فقره حوادث رانندگی تعطیلات اخیر در این استان خبر داد


رئیس مرکز اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد از بر جای ماندن 74 مجروح و سه کشته ناشی از 51 فقره حوادث رانندگی تعطیلات اخیر در این استان خبر داد

به گزارش راک نیوز ؛جلال‌ پوران‌فر  به آمار مصدومان و فوتی‌های تعطیلات اخیر در کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: مصدومان زیادی در روزهای هفتم، هشتم و نهم مردادماه جاری و در تعطیلات اخیر در سطح معابر برون شهری این استان داشتیم.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در روز سه‌شنبه هفتم مرداد ماه امسال تعداد هفت فقره تصادف با 9 مجروح در سطح معابر استان داشتیم.

وی عنوان کرد: در روز چهارشنبه هشتم مرداد نیز تعداد تصادفات در محورهای استان 26 فقره با تعداد 37 مجروح بود.

این مسئول ادامه داد: اما در روز نهم یعنی پنج‌شنبه نیز تعداد 18 فقره تصادف در سطح معابر استان کهگیلویه و بویراحمد وجود داشت که تعداد 28 نفر از هموطنان در این حوادث مجروح شدند.

وی تعداد کشته‌های مربوط به تصادفات جاده‌ای در استان را سه نفر ذکر کرد و گفت: آخرین آمار به تصادف سه دستگاه خودروی پژو 206، وانت نیسان و اتوبوس در محور یاسوج به بابامیدان حوالی پل تنگاری برمی‌گردد که این تصادف در ساعت یک و 27 دقیقه بامداد امروز رخ داد و همکاران ما در عرض شش دقیقه در محل حاضر شدند.

پوران‌فر متذکر شد: در این حادثه تعداد چهار مرد، دو زن و یک دختر بچه مجروح شدند که به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل و حال عمومی آن‌ها رضایت‌بخش است.



تاریخ انتشار : 11 مرداد 1393, 09:07



» اخبار مرتبط:

  • 8 کشته و مجروج در تصادف خونبار سرگچینه یاسوج/مدیرکل اسبق انتخابات کهگیلویه و بویراحمدی در میان فوتی‌ها
  • حادثه مرگبار در محور یاسوج به بابامیدان دو کشته بر جای گذاشت
  • آتش گرفتن سیلندر گاز در شیراز 5 نفر را مجروح کرد
  • مادر و فرزندی در بهمئی قربانی تصادف رانندگی شدند
  • صبح امروز و در محور نورآباد-گچساران؛تصادف سمند با تریلر چهار کشته بر جای گذاشت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟