مشروح اخبار


» غرق شدن مرد گچسارانی در رودخانه "زهره "کهگیلویه وبویراحمد



ظرف دو روز گذشته یعنی روزهای جمعه و شنبه دو نفر در آب‌های خروشان استان کهگیلویه و بویراحمد غرق شدند.روز جمعه دختر جوانی در آب‌های خروشان رود بشار یاسوج آن‌جا که هیچ گونه تابلوی شنا ممنوع در آن وجود ندارد با شنا در رودخانه، خانواده خود را عزادار کرد و امروز نیز مرد..

 


ظرف دو روز گذشته یعنی روزهای جمعه و شنبه دو نفر در آب‌های خروشان استان کهگیلویه و بویراحمد غرق شدند.

در همین خصوص مالک مجیدی، مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد به فارس گفت: امروز نیز مردی 60 ساله در آب‌های خروشان رودخانه زهره واقع در باباکلان شهرستان گچساران غرق شد.

وی افزود: با گزارش به اورژانس 115 گچساران مأموران 115 این شهرستان در منطقه حاضر شدند.

 مجیدی اضافه کرد: امدادگران مرد غرق شده را از آب بیرون کشیدند اما هیچ کدام از علائم حیاتی در این مرد وجود نداشت و عملیات CPR برای احیای مجدد کارگر واقع نشد.

به گزارش راک نیوز ، این دومین غرق شدگی ظرف دیروز و امروز در استان کهگیلویه و بویراحمد است که طی آن روز جمعه دختر جوانی در آب‌های خروشان رود بشار یاسوج آن‌جا که هیچ گونه تابلوی شنا ممنوع در آن وجود ندارد با شنا در رودخانه، خانواده خود را عزادار کرد و امروز نیز مرد 60 ساله گچسارانی در آب‌های رود زهره غرق شد.

استان کهگیلویه و بویراحمد از کوچک‌ترین استان‌های کشور است که گاه آمار غرق شدگی در آن با استان‌های هم‌مرز با دریا برابری می‌کند و دلیل عمده آن نیز عدم وجود تابلوهای خطر و فرهنگ‌سازی در خصوص خطرات آب‌های روان است



تاریخ انتشار : 11 مرداد 1393, 23:01



» اخبار مرتبط:

  • آتش گرفتن سیلندر گاز در شیراز 5 نفر را مجروح کرد
  • عزل دوتن از روسای دانشگاه پیام نور +معاون یک مرکزدانشگاهی
  • تعطیلی پنج‌شنبه‌ها درکهگیلویه و بویراحمداعلام شد
  • پایان گروگانگیری از سی‌سخت تا شیراز
  • مرگ دردناک دختر 13 ساله ای در یاسوج
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟