مشروح اخبار


» ازدستگیری کیف قاپ های حرفه ای دریاسوج تا طلافروش مالخر!



 رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه وبویراحمد ،عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال افزایش کیف‌قاپی در سطح شهرستان بویراحمد در ماه‌های اخیر، موضوع در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.


سید محمدحسن جعفری نژاد عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال افزایش کیف‌قاپی در سطح شهرستان بویراحمد در ماه‌های اخیر، موضوع در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد افزود: با اقدامات گستره اطلاعاتی و تقویت واحدهای گشتی محسوس و نامحسوس در نقاط جرم‌خیز در ساعات پیک سرقت، شناسایی سارقان در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: پس از بررسی و مطالع دقیق پرونده‌های ورودی و مشخص شدن شگرد سارقان در پرونده‌ها یکی از سارقان سابقه‌دار شناسایی و در اقدامی ضربتی دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل شد.

جعفری‌نژاد خاطرنشان کرد: در ادامه تحقیقات متهم دستگیر شده به پنج فقره کیف‌قاپی با همدستی فردی دیگر اقرار کرد و به دنبال آن فرد دوم نیز دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد افزود: متهمان اعتراف کردند که اموال مسروقه را پس از سرقت به دو مالخر که یکی از آنها دارای مغازه طلافروشی در یاسوج است می‌فروخته‌اند که این دو نیز دستگیر شدند.

وی عنوان کرد: با راهنمایی متهمان محل‌های سرقت و مالباختگان شناسایی و با بازسازی صحنه مقداری از اموال مسروقه کشف و به مال‌باختگان تحویل داده شد.

رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد در مورد شیوه و شگرد سرقت‌های صورت گرفته بیان کرد: سارقان با شناسایی محل‌های خلوت و با وضعیت مالی متوسط با استفاده از یک دستگاه موتور سیکلت در محل‌های مذکور تردد و پس از شناسایی عابران در فرصتی مناسب اقدام به سرقت و کیف‌قاپی می‌کردند.

وی با توصیه به شهروندان به رعایت نکات ایمنی و حفاظتی عنوان کرد: با رعایت هشدارهای پلیس می‌توان سرقت‌ها را به حداقل کاهش داد و عرصه را بر سارقان تنگ کرد.

جعفری‌نژاد با اشاره به تقویت واحدهای گشتی در نقاط جرم‌خیز بیان کرد: شهروندان در صورت برخورد با موارد مشکوک مراتب را به پلیس اعلام کنند.



تاریخ انتشار : 25 مرداد 1393, 23:01



» اخبار مرتبط:

  • سارق، سقف مغازه‌ها را سوراخ می‌کرد
  • باند سارقان مغازه در یاسوج متلاشی شد
  • سرقت از خودرو‌های مدل بالا با تیرکمان
  • دستگیری سارقان بیش از 100 خودروسواری پارس و405 درفارس وهرمزگان
  • اعضای باند سارقان مغازه ها در بویراحمد دستگیر شدند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟