مشروح اخبار


» عزم راسخ رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد در ترویج فرهنگ وقف



مسئول روابط عمومی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم نهادینه‌کردن فرهنگ وقف توسط اصحاب رسانه در استان تاکید کرد. 

این مسئول با ابراز گلایه‌مندی از این‌که در سال گذشته هیچ خبرنگاری از کهگیلویه و بویراحمد بر اساس رتبه‌بندی مورد نظر از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه مورد تجلیل قرار نگرفت، تصریح کرد:


رامین چرومی درحاشیه نشست خبری مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک روز خبرنگار به فعالان این عرصه گفت: رسانه‌ها پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند که همواره از آن‌ها به عنوان چشم بینای جامعه یاد می‌شود. وی از رسانه‌های استان اعم از مکتوب و مجازی و صدا و سیمای استان که در پوشش برنامه‌های اوقاف طی یک سال گذشته همکاری داشتند، قدردانی کرد.

به گزارش راک نیوز ؛ مسئول روابط عمومی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برنامه‌های هفته وقف عنوان کرد: در هفته وقف با ارزیابی که توسط سازمان صورت می‌گیرد از خبرنگاران فعالی که در حوزه وقف بیشترین خبر را انعکاس داده‌اند تجلیل ویژه از سوی سازمان صورت می‌گیرد. این مسئول با ابراز گلایه‌مندی از این‌که در سال گذشته هیچ خبرنگاری از کهگیلویه و بویراحمد بر اساس رتبه‌بندی مورد نظر از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه مورد تجلیل قرار نگرفت، تصریح کرد: امیدواریم در سال جدید با عزمی راسخ انعکاس خبری خوبی در حوزه وقف داشته باشیم. چرومی عنوان کرد: از رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد اعم از مکتوب و مجازی انتظار می‌رود به صورت ویژه به مقوله وقف بپردازند و همواره این امر را در سطح جامعه نهادینه کنند. مسئول روابط عمومی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌که نهادینه کردن وقف در جامعه برخی مشکلات را هموار می‌کند، گفت: با وقف مشکلات اجتماعی، اقتصادی و بیکاری جوانان بدون شک رفع می‌شود. این مسئول بار دیگر از رسانه‌های استان خواست تا با تلاشی مضاعف به صورت ویژه در رسانه‌های خبری خود به مقوله وقف بپردازند. این مسئول به تعداد موقوفات در سطح امامزادگان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و افزود: امامزاده شاه‌مختار و شاه‌ فرج‌الله؛ دو امامزاده هستند که موقوفه دارند. چرومی بیشترین شهرستان در کمک به امامزادگان و تربیت حافظان قرآنی را شهرستان چرام عنوان کرد و ادامه داد: امیدواریم فرهنگ وقف در سطح استان نهادینه شود. مسئول روابط عمومی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم نهادینه کردن فرهنگ وقف در جامعه تاکید کرد و گفت: امیدواریم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» نامگذاری شده بتوان با همت اصحاب رسانه فرهنگ وقف را نهادینه کنیم.

                                       

 



تاریخ انتشار : 26 مرداد 1393, 09:14



» اخبار مرتبط:

  • آتش گرفتن سیلندر گاز در شیراز 5 نفر را مجروح کرد
  • خبرنگار خبرگزاری فارس وگزارشگر ورزش ومردم جان باخت +عکس
  • زوج معروف صداوسیما از هم طلاق گرفتند+عکس
  • مدیرکل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد + زمان تودیع و معارفه
  • آغازتغییرات ورزشی درکهگیلویه وبویراحمد/3 انتصاب جدیددر اداره کل
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟