مشروح اخبار


» عمل زیبایی زن شیرازی برایش دردسرساز شد!



بیماری که با میل شخصی خود برای انجام عمل زیبایی بینی به مطب یکی از متخصصان جراح زیبایی مراجعه کرده بود، پس از عمل جراحی با از کار افتادن کلیه و تشنج روبرو شد.

به گزارش راک نیوز ؛ محمدرضا شهبازی درباره مشکلات به وجود آمده برای همسر خود پس از عمل جراحی زیبایی می گوید: پس از اتمام عمل جراحی، نشانه های بیماری مانند تهوع، کمردرد و سردرد شدید در بیمار ظهور کرد و پزشک جراح این نشانه ها را از جمله عوارض عمومی و زودگذر بیهوشی می دانست.

شهبازی افزوده است: این عمل جراحی ساعت هشت صبح هفدهم تیرماه امسال انجام شد و ساعت 23 اجازه ترخیص بیمار داده شد اما پس از این که همسرم را به خانه انتقال دادیم با تشدید درد کمر، سردرد و چندبار تهوع روبرو شدیم و چند بار با بیمارستان تماس گرفتیم و هر بار به ما گفته شد که این عوارض طبیعی است و چاره ای جز انتظار برای بهبود آنها وجود ندارد.

وی ادامه داد: با گذشت دو روز از عمل جراحی، جهت انجام معاینات به پزشک جراح مراجعه کردیم و علایم را برای وی توضیح دادیم که این پزشک جراح با تجویز یک سرم این علایم را بی اهمیت تلقی کرد و به ما اطمینان داد که این علایم پس از گذشت چند روز برطرف می شود.

همسر بیمار افزود: با تشدید این علایم و بدتر شدن وضع جسمی همسرم در روز سوم پس از عمل، او را به بیمارستان انتقال دادیم و انجام آزمایش را خواستار شدیم که مشخص شد کلیه های همسرم از کار افتاده و درد کمر وی در واقع درد ناشی از کلیه بوده است.

شهبازی گفت: با اطلاع از این اتفاق، همسرم را به بیمارستان نمازی منتقل کردیم و پس از سه روز انتظار برای تخت خالی توانستیم او را در بخش کلیه بستری کنیم که در این مدت سه بار دیالیز انجام شد اما متاسفانه در بهبود همسرم موثر نبود بلکه همسرم دچار تشنج های شدید و کاهش بینایی و مشکلات ریوی نیز شد که به همین علت او را به مدت 10 روز در بخش آی.سی.یو (مراقبت های ویژه) بیمارستان بستری کردند.

همسر بیمار با بیان این که پزشکان معالج همسرش در بیمارستان نمازی احتمال سهل انگاری متخصص بیهوشی در زمان انجام عمل جراحی بینی را مطرح کرده اند، گفت: با مراجعه به پزشک بیهوشی توضیح درباره وضع همسرم را خواستار شدیم که متاسفانه برخورد بسیار بد و غیرمسوولانه ای با ما داشت.

شهبازی اظهار کرد: در حال حاضر و پس از گذشت روزهای بسیار سخت، همسرم کلیه های خود را بازیافته و از بیمارستان مرخص شده است اما همچنان مشکلات جسمی فراوانی از جمله تشنج دارد که باید برای کنترل آنها به شکل مداوم دارو مصرف کند.




تاریخ انتشار : 26 مرداد 1393, 19:45



» اخبار مرتبط:

  • ضرب و شتم جراح متخصص دربیمارستانی در یاسوج !+عکس وجزئیات حادثه
  • مرگ عجیب یک جوان پس از جراحی بینی!
  • شاهرگ قطع شده گردن یک جوان با عمل جراحی در یاسوج ترمیم شد
  • خارج کردن توده ۱۰کیلویی از شکم بیمار
  • تردید در مرگ یک بیمار دهدشتی/ پرونده به پزشک قانونی ارجاع شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟