مشروح اخبار


» اصولگرایان بازنده استیضاح، نجفی سرپرست وزارت علوم شد



درحکم رئیس جمهور آمده : نظر به مراتب تعهد و سوابق علمی و مدیریتی جنابعالی به موجب این حکم، شما را به سرپرستی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برمی‌گزینم.


رییس‌ جمهوری روز چهارشنبه در حکمی با قدردانی از زحمات دکتر رضا فرجی دانا در دوره مسئولیت شان به عنوان وزیر علوم ،تحقیقات و فناوری، دکتر محمد علی نجفی را به عنوان سرپرست این وزارتخانه تعیین کرد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی راک نیوز ، متن حکم حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر محمدعلی نجفی

با تشکر فراوان از زحمات جناب آقای دکتر فرجی دانا در دوران مسئولیتشان به عنوان وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، براساس اصل ۱۳۵ قانون اساسی و نظر به مراتب تعهد و سوابق علمی و مدیریتی جنابعالی به موجب این حکم، شما را به سرپرستی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برمی‌گزینم.

امید است با توفیقات الهی و تلاش همه همکاران آن وزارت، اعضای هیأت‌های علمی و دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی سراسر کشور، در خدمت به ملت شریف ایران و نظام جمهوری اسلامی با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید.

حسن روحانی

 

به گزارش راک نیوز ؛ محمدعلی نجفی که اولین گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت آموزش وپرورش بود با رای میلیمتری نمایندگان از رسیدن به وزارت محروم شد .

نجفی اگرچه پس از مدتی ریاست در سازمان میراث فرهنگی، ازاین سمت کناره گیری کرد ،اکنون با حکم رئیس جمهور سرپرستی وزارت علوم پرحاشیه به وی سپرده شد. سرپرستی نجفی که قانونا تا سه  ماه میتواند بطول انجامد باتوجه به آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها ومراکزعلمی میتواند آبستن تغییراتی باشد که اصولگرایان را بیشتر ازاین عصبانی کند  



تاریخ انتشار : 29 مرداد 1393, 16:56



» اخبار مرتبط:

  • جعفر توفیقی به عنوان سرپرست وزارت علوم منصوب شد.
  • سرپرست دانشگاه صنعتی شیراز منصوب شدند
  • طی حکمی از سوی رییس جمهور سرپرست وزرات ورزش منصوب شد.
  • یک انتصاب جدید در دولت +عکس
  • حذف یک وزیر دیگر از کابینه
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟