مشروح اخبار


» نمایندگی اداره ورزش و جوانان درسوق افتتاح شد



به گزارش راک نیوز از شهرسوق ؛در آئین افتتاح این نمایندگی  که با حضور ایزدپور مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، تقوی نژاد رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه، نیرومند کارشناس ناظر بر عملکرد هیئت های استانی و جمعی از مسئولین محلی  شهر سوق در محل اداره ورزش و جوانان سوق برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر سوق ضمن تقدیر  و تشکر از مدیر کل ورزش و جوانان استان از افتتاح این نمایندگی اظهار کرد: ورزش در شهر سوق از پتانسیل بالایی برخوردار است و با افتتاح این اداره انشاالله شاهد ساماندهی هرچه بهتر ورزش در سوق خواهیم بود. وی افزود: خوشبختانه حمایت های خوب مدیرکل ورزش و جوانان استان طی چندماه اخیر از ورزش در شهرها و بخش های استان چشم گیر بوده است و این نوید توسعه ورزش در استان را می دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد نیز عنوان کرد: خوشبختانه با پیگیری های مداوم چندماه اخیر و حمایت  از سوی وزارت ورزش و جوانان ما موفق شدیم این مجوز را بگیریم  و بعد از هماهنگی های لازم یک مدیر نیز برای این اداره منصوب خواهیم کرد.

جهانبخش ایزدپور تصریح کرد: ورزش سوق قابلیت قهرمان پروری و توسعه در بسیاری از رشته های ورزشی را دارد و ما نیز تا حد توانمان از این مهم حمایت لازم را خواهیم داشت.




تاریخ انتشار : 13 شهریور 1393, 00:31



» اخبار مرتبط:

  • دفتر نمایندگی اداره ورزش و جوانان چاروسا افتتاح می‌شود
  • رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان های بویراحمدودنا معرفی شد
  • آغازتغییرات ورزشی درکهگیلویه وبویراحمد/3 انتصاب جدیددر اداره کل
  • تغییرات در فقیرترین اداره کل کهگیلویه وبویراحمد
  • تجلیل ازمدال‌آوران کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟