مشروح اخبار


» "دشمن "جلیلی روانه بازار گردید



رمانی است که سبب شد منتقدان ادبی گوشه‌وکنار دنیا با این نویسنده بیشتر آشنا شوند، این نویسنده‌ی سفید‌پوست اهل آفریقای جنوبی که با داستان‌های ضدآپارتایدش شناخته شده بود وی برنده‌ی نوبل ادبیات سال 2002 است،

ونداد  از نخبه های فرهنگی وعلمی کهگیلویه وبویراحمد(گچساران)است که توانسته ....


بعد از چاپ کتاب "دشمن" اثر "جی ام موتسرس"، ونداد جلیلی ازدیگرآثارخودکه شامل ترجمه وتالیف میشوند،خبرداد.

به گزارشراک نیوز؛این مترجم ومولف جوان گچسارانی افزود: دواثرجدیددارم که آماده چاپ است ویک اثردیگرهم موجوداست که حدود 80 درصدازآن به صورت کامل انجام شده.

وی ادامه داد: کتاب "صدای افتادن اشیاء" نوشته "گابریل باس کِس"؛ که جایزه ادبی "گوبلین" ،معتبرترین جایزه ادبی دنیا،رانیزدریافت کرده بودبه زودی ازطرف نشرچشمه منتشرخواهدشد.

نویسنده این اثرِ "کلمبیایی" است واین کتاب رانیزبه سبک ادبیات کلمبیایی وپست مدرن تالیف کرده است.

جلیلی در ادامه معرفی آثار خود گفت: کتاب دیگری نیز تحویل نشر چشمه داده ام که آن نیز به زودی منتشر خواهد شد. این اثر با عنوان "کنگره ادبیات" نوشته "سگار آیرا"، نویسنده آرژانتینی، به بازار نشر معرفی می شود. همچنین کتابی دیگری نیز در دست ترجمه دارم که حدود 80 درصد از آن به اتمام رسیده، نام این اثر "قتل های نامحسوس " است و نوشته "دیرمو مارتینز"؛ نویسنده آرژانتینی، کتاب "قتل های نامحسوس" تا ماه آینده به اتمام می رسد و هنوز برای ناشر این اثر تصمیمی نگرفته ام. ونداد جلیلی تا کنون آثار متعددی را به بازار نشر معرفی کرده که سرآمدِ آنها دو اثر تالیف و دو اثر ترجمه است. کتاب های "سوء تفاهم نامه" از طرف "نشر بدیل" و "نوروز درمانی" از طرف نشر خارپشت، آثار تالیفی او بوده و کتاب های "بهترین داستان های الیس ماندرو" نوشته"آلیس ماندرو" از طرف نشر بدیل و "شبانه شیلی" نوشته "روبرتو والینیو" از طرف نشر خارپشت آثار ترجمه جلیلی بوده است.

«دشمن» یکی از مشهورترین رمان‌های «جی.ام.کوتسی» برنده‌ی نوبل ادبیات سال 2002 است، رمانی که با ترجمه‌ی «ونداد جلیلی» از سوی «نشرچشمه» منتشر ‌شد. «دشمن» رمانی است که سبب شد منتقدان ادبی گوشه‌وکنار دنیا با این نویسنده بیشتر آشنا شوند، این نویسنده‌ی سفید‌پوست اهل آفریقای جنوبی که با داستان‌های ضدآپارتایدش شناخته شده بود با این رمان سویه‌ی دیگری از توانایی‌هایش را به نمایش گذاشت.

ونداد جلیلی از نخبه های فرهنگی وعلمی کهگیلویه وبویراحمد(تلچگاه ،گچساران)است که تحصیلات آکادمیک وی در رشته معماری بوده ، تاکنون قریب به ده تالیف و ترجمه وطراحی از وی روانه بازار گردید.

گفتنی است شهرستان گچساران درفاصله 150 کیلومتری از مرکزاستان کهگیلویه وبویراحمد واقع شده است.این شهرستان بدلیل رتبه اول در تولید نفت به بام نفتی ایران معروف است.

 



تاریخ انتشار : 25 شهریور 1393, 13:38



» اخبار مرتبط:

  • مجوز ترانه‌های “حبیب” صادر شد
  • فهیمه رحیمی درگذشت
  • ستاره راک آمريکاي لاتين درگذشت
  • خواب رزمنده در خیبر+عکس
  • پنهانی با دشمن رابطه برقرار می‌کنند تا در انتخابات پیروز شوند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟