مشروح اخبار


» استاندارکهگیلویه وبویراحمد درگذشت نماینده سابق یاسوج را تسلیت گفت+زمان تشیع



درگذشت روحانی فداکار، عالم وارسته حجت الاسلام والمسلمین مرحوم حاج سید نورمحمد محمودیان (رحمه اله علیه) نماینده اسبق مردم شریف بویراحمد ودنادر مجلس شورای اسلامی که یکی از خادمان واقعی


استاندار کهگیلویه وبویراحمد در پیامی درگذشت روحانی فداکار، عالم وارسته حجت الاسلام والمسلمین مرحوم حاج سید نورمحمد محمودیان (رحمه اله علیه) نماینده دور دو وسوم بویراحمد ودنا در مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت .

دراین پیام که نسخه ای از ان در اختیار راک نیوز قرار گرفته است آمده است :

بسم الله رحمن الرحیم'

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْ ءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ'

ضایعه غمناک درگذشت روحانی فداکار، عالم وارسته حجت الاسلام والمسلمین مرحوم حاج سید نورمحمد محمودیان (رحمه اله علیه) نماینده اسبق مردم شریف بویراحمد ودنادر مجلس شورای اسلامی که یکی از خادمان واقعی اسلام و انقلاب و مردم شهید پرور بودند همه ارادتمندان ایشان را متأثر و موجبات تأثر و تألم روحی آشنایان با شخصیت این روحانی خدوم را فراهم آورد.

فقدان این عالم فرزانه هرگز نمی تواند خدمات ایشان را در عرصه های مختلف فرهنگی سیاسی، علمی و اقتصادی از یادها محو نماید.

درگذشت این عالم جلیل القدر را به مردم شریف استان کهکیلویه و بویراحمد و بالاخص به بازماندگان و خاندان مکرم و معزز ایشان تسلیت می گویم و از آنجا که این روحانی مبارز با روحیه خیرخواهانه خود در دوران عمر گرانمایه اش منشاء خیرات و مثمر ثمراتی برای مردم بوده اند ایمان داریم روح بلند ان بزرگوار هم اینک در بارگاه امن الهی و در جوار رحمت بی پایانش جاودان آسوده است و در خلد برین میهمان رستگاران است.

خادمی درپایان این پیام آورده است ، علو درجات و رحمت واسعه الهی برای آن مرحوم ،صبر و شکیبایی و سلامت برای بازماندگان و ارادتمندان ایشان از ایزد منان مسألت می نمایم.

حجت الاسلام والمسلمین محمودیان دوسال پیش در یک سانحه رانندگی دچار مصدومیت و قطع نخاع شد و دراین مدت در بستر بیماری قرار داشت و روز یکشنبه درتهران به دیدارحق شتافت.

بر اساس این گزارش ؛همچنین حجت السلام راستگویی ،مشاورفرهنگی واجتماعی استاندار کهگیلویه وبویراحمد درپیام مشابهی این مصیبت را به خانواده آن مرحوم ومردم شریف کهگیلویه وبویراحمد خصوصا حوزه انتخابیه بویراحمد ودنا تسلیت گفتند.

مراسم تشییع و تدفین مرحوم حجت‌الاسلام محمودیان نماینده دوره‌های دوم و سوم  شهرستان بویراحمد در مجلس شورای اسلامی روز سه شنبه ۲۹ مهر، ساعت ۳۰ / ۱۴ در یاسوج برگزار می‌شود.

خانواده مرحوم محمودیان نیز گفته‌اند: مراسم خاکسپاری در قبرستان شرف‌آباد یاسوج برگزار می‌گردد.

بر پایه این گزارش، همچنین مراسم ختم مرحوم محمودیان روز پنجشنبه در مسجد سید الشهدای تل‌زالی یاسوج برگزار می‌شود



تاریخ انتشار : 28 مهر 1393, 07:23



» اخبار مرتبط:

  • درگذشت یک چهره اصلاح طلب در کهگیلویه وبویراحمد +پیام تسلیت استاندار
  • نماینده اسبق شهرستان بویراحمد در مجلس شورای اسلامی درگذشت +پیام تسلیت راک نیوز
  • پیام تسلیت رهبرانقلاب در پی درگذشت آیت‌الله ملک حسینی
  • پیام تسلیت مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر به سردبیر "راک نیوز"
  • خاتمی درگذشت آیت الله طاهری را تسلیت گفت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟